13.8.08

Moj mali prijatelj

Dok ustajem ujutro ne znajući što mi donosi ovaj dan ja vjerujem. Vjerujem da sam točno tu gdje trebam biti.

Ali kako reči malom djetetu da muke njegove su tu gdje jesu i trebaju biti ? Kako mu reči da to što on prolazi prolazio je i ON?! Kako mu to objasniti?

Djeca vjeruju u Anđela čuvara. I moj mali prijatelj vjeruje u svoga. On vjeruje da će sa toplim zrakama sunca istrčati na zelenu livadu a onda pasti u krevet okružen sa svim aparatima i uređajima. On podnosi svoje boli i raduje se novom danu. On podnosi sve teške trenutke jer zna da je anđeo njegov uz njega . On ga čuje, on ga osjeti. On ljubi slike Blažene Djevice i Isuseka i ne zna da možda sutra više neće biti u svom krevetiću.

Dali postoji negdje dijete Svetac...da dobro piše..dijete Svetac. Godine njegovih bolesti prolaze, on ustaje i pada,on se smije i plače. O da Gospodine Ti to najbolje znaš....

On ljubi sliku Gospinu,sliku Isusekovu...To djete je Svetac.

Moj mali Filip vjeruje, ja vjerujem a ti prijatelju vjeruješ li s nama ?

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...