18.8.08

Teško je


Teško je, znam brate.....
Teško je, znam brate predati mu sve boli, sve tuge, sve ljutnje.
Teško je brate prihvatiti da ništa nije volja moja nego Njegova.
Teško je i gledati u sunce a još teže u Gospodina, vjeruj mi.
I zato, vjeruj mi brate samo čista srca,
ispunjena milosti Njegovom možemo koračati dalje prema njemu, ponosno i sretno.
Ti meni brate govoriš o bratskoj ljubavi,
ja tebi govorim o Njegovoj ljubavi.
A sve je to jedno jer jedno bez drugoga ne ide, zar ne ?
Teško je znam brate i svi uzdasi tvoji nisu uzaludni jer znam da Ga ljubiš.

1 komentar:

Lux kaže...

Tako je teško često puta prihvatiti volju Očevu, i znam da to nije moguće bez ljubavi, bez ljubavi ništa nije moguće, ljubav sve pokriva, sve vjeruje, svemu se nada, sve podnosi, ljubav nikad ne prestaje. Ljubimo Gospodina, i jedni druge kao što nas je Krist ljubio. Hvala ti za ovu predivnu pjesmu.

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...