25.7.09

Leptir



”Jednog dana, pojavio se maleni otvor na čahuri. Čovjek je sjedio i gledao kako se leptir nekoliko sati muči da bi izvukao svoje slabašno tijelo kroz taj maleni otvor.


Onda je leptir stao. Činilo se da ne može dalje.


Zato je čovjek odlučio pomoći leptiru: uzeo je škare i razrezao čahuru. Leptir je s lakoćom izašao. Ali je imao krhko tijelo i smežurana krila.


Čovjek je nastavio promatrati leptira, očekujući da će se svakog trenutka krila otvoriti, povećati i raširiti kako bi podržala leptirovo tijelo i osnažila ga.


Međutim ništa se nije dogodilo! Leptir je cijeli svoj život proveo puzeći okolo sa slabašnim tijelom i nerazvijenim krilima. Nikada nije poletio.


Čovjek unatoč svojoj ljubaznosti i dobrim namjerama, nije razumio da je poteškoće kroz koje je leptir morao proći, izlazeći iz čahure, osmislio Bog, kako bi krv iz tijela leptira potekla u krila i kad se oslobodi čahure da bude spreman letjeti.


Ponekad su poteškoće upravo ono što trebamo u životu.. Kad bi nas Bog oslobodio od svih prepreka, osakatio bi nas. Nikad ne bismo postali onoliko snažni koliko možemo biti. Nikad ne bismo mogli letjeti.


Tražio sam Snagu... I Bog mi je dao poteškoće koje su me osnažile. Tražio sam mudrost... I Bog mi je dao Probleme koje je trebalo riješiti. Tražio sam bogatstvo... I Bog mi je dao Mozak i Tijelo da mogu raditi.


Tražio sam hrabrost .... I Bog mi je dao prepreke koje je trebalo svladati. Tražio sam ljubav..... I Bog mi je dao ljude kojima je trebalo pomoći.


Tražio sam usluge .... I Bog mi je dao prilike. “Nisam dobio ništa od onog što sam tražio.... Ali dobio sam sve što mi je trebalo."


Živi život bez straha i suoči se sa preprekama i znaj da ih sve možeš savladati

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...