7.1.09

TRI ŽELJE



Kad su pastiri već odavno bili otišli, a u siromašnoj je štalici nastala tišina, podigne Dijete glavu i pogleda prema vratima.

Ondje je stajao dječak, uplašen i stidljiv.


Dođi bliže,

reče Dijete,

zašto se bojiš?


Zato što ti nisam ništa donio,

odgovori dječak.

A ja bih vrlo rado i od tebe nešto dobio

reče Dijete u jaslicama.

Mali se stranac na to uzruja:

Ja ništa ne znam! Ništa

nemam! Kad bih nešto imao,

dao bih ti… Evo.

I dječak je kopao po

džepovima svojih starih hlača.

Evo starog nožića, kojeg sam

našao. Evo ti ga!

Ne,

reče Dijete,

zadrži nožić. Ja od tebe želim

nešto drugo. Tri stvari…

Vrlo rado,

reče dječak,

ali što?

Daruj mi svoju posljednju sliku koju si

nacrtao.

Dječak se zacrveni, bilo mu je neugodno.

Da ni Marija ni Josip ne čuju, dječak se

posve približi Isusu:

Ali slika je bila tako loša, da su se svi rugali.

Upravo zato,

reče Dijete u jaslicama,

upravo zato hoću tu sliku. Donesi mi uvijek

sve ono što se drugima na tebi ne sviđa, što

druge u tvom životu ne zadovoljava.

A onda,

nastavi Dijete,

želim da mi daš svoj tanjur.

Ali njega sam danas razbio,

zamuca dječak.

Upravo zato ga hoću,

reče Dijete.

Donesi mi uvijek ono što je u tvom životu

slomljeno, da to opet zacijelim.

I kao posljednje, daj mi svoj odgovor

roditeljima kad su te pitali, kako si razbio

tanjur.

Sada se dječak vrlo ražalosti i zamuca:

Rekao sam da sam tanjur nehotice gurnuo

sa stola, ali to je bila laž. Stvarno sam ga u

ljutnji bacio na kameni pod.

To sam htio znati

reče Dijete.

Donesi mi uvijek sve zlo svoga života,

svoje laži i uzmicanja, svoj kukavičluk

i svoju okrutnost. Sve ću ti ih uzeti.

Ti ih ne trebaš.


Želim te razveseliti i oprostiti tvoje pogreške.

Od danas možeš doći svakoga dana k meni!


W. Baudet

http://split.hbk.hr/katehetski

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...