15.11.09

Blagoslov ? Da ili ne ?



MALO VREMENA ODVOJITE ZA BOGA
Pročitaj samo ako imaš vremena posvetiti Bogu. Trebaš ovo pročitati do kraja !
Ja nisam izbrisao ovu poruku, došao sam do kraja i bio sam BLAGOSLOVLJEN. PROČITAJ SAMO AKO IMAŠ VREMENA ZA BOGA!
Bože, kada neki prime ovu poruku, pomisle ...
“... nemam vremena za ovakve bezvezarije ...” ... posebno ako imaju i previše posla ... Ja sam shvatio da je ovakav način razmišljanja ... ... UPRAVO ONO što je danas uzrok mnogih problema u našem svijetu ... ... Nastojimo dati Bogu nedelju ... ... i to samo dok smo u crkvi ... ... možda i nedelju uveče ... ... a slučajno, što je vrlo rijetko, i još jedan dan u sedmici ... A najčešće nam je drago da je Bog uz nas kada nam dođu bolesti ... ….. i naravno: pogrebi ... Ipak, nemamo vremena ili prostora za Boga za vrijeme posla ...ili zabave ... ... jer: to je dio našega života gdje, mislimo, da mi trebamo i možemo sami raditi ... Neka mi Bog oprosti što sam mogao misliti ... ... da postoji vrijeme i mjesto gdje ... ... ON ne treba biti na PRVOM MJESTU u mome životu. A trebali bi imati vremena i da govorimo drugima o onome što je sve On učinio u mom životu ... Tko se stidi to činiti ... ... molim: neka slijedi uputstva. Reče Bog: "Ako se zastidiš mene pred ljudima i ja ću se zastidjeti tebe pred Ocem svojim na nebesima". Da li se stidiš ? Idi dalje samo ako zaista misliš: Da, ja ljubim Boga. On je Izvor moga življenja i moj Spasitelj. "Mogu se suprotstaviti svim protivnicima jer mi Isus daje snagu". (Fil 4.13) Ovo je najjednostavniji tekst. Ako ti ljubiš Boga ... ... i ne stidiš se svega što je učinio u tvome životu ... pošalji ovu poruku na 10 adresa, a i osobi koja ti je poslala! Da li znate deset osoba koje bi priznale da ljube Boga ? Ljubiš li ga Ti? Kleknut ću, ali ne dugo, imam previše posla. Moram žuriti, obaviti poslove ... račune platiti ...briga za nemoćne i još puno toga ... Zato ću kleknuti i na brzinu reći koji Očenaš ... i brzo ću ustati. Ispunio sam svoju hrišćansku obavezu! Moja duša može biti mirna. Za vrijeme cijelog dana nisam imao vremena ... ... da kažem jednu radosnu riječ. Nisam imao vremena govoriti prijateljima o Bogu. ... Bojao sam se da će me ismijati. Nisam imao vremena ni pročitati kratak odlomak iz Biblije “...imao sam puno posla ...” to sam neprestano ponavljao. Nisam imao vremena za osobe kojima je potrebna pomoć ... ... ali na kraju: SMRT! Došao sam pred Boga s oborenim očima. U Božjim rukama je bila Knjiga - Knjiga Života! Bog je pogledao u knjigu i rekao: "Ne nalazim tvoje ime! Jednom sam ga htio upisati ... ... ali nisam uspio naći vremena za to. Imaš li Ti sada vremena za poslati ovu poruku ? Pripazi dobro da dođeš do kraja poruke ! Lako ili teško? Zašto je tako teško reći Istinu, a tako lako lagati? Zašto smo pospani dok smo u crkvi, ali tek što završi Služba odmah smo budni i svježi? Zašto je tako teško govoriti o Bogu dok je tako lako govoriti o bezveznim stvarima? Zašto je tako dosadno čitati hrišćansku knjigu dok je tako ugodno čitati loše revije? Zašto lako izbrišemo jednu poruku koja govori o Bogu dok one loše sačuvamo? Zašto su crkve sve praznije, a noćni klubovi sve puniji? Razmisli !
!
Od svih darova koje primamo, MOLITVA je od važnijih ... ... nema potrošnje, već samo dobitak ... ******** BOG TE BLAGOSOVIO! ********* Neka te Bog štiti i neka te Blagoslovi !

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...