22.3.11

Molitva - zahvala



Kako je divno,

Bože,

što nas voliš unatoč

svih naših grijeha i propusta.

Doista, ne znamo čime smo zaslužili

toliku tvoju ljubav i dobrot

Velik si i izvodiš u nama i po nama

svoj spektar ljubavi.

Mi smo samo glinene posude

koje Ti ispunjaš

svojim milostima i darovima.

A posude?!

One su samo čuvarice toga blaga
za neko vrijeme.

U njih se stavlja,
ali se iz njih i uzima.

Tvoje povjerenje u nas
od naših života
čini čuda ljubavi

Ljubav koja dolazi od tebe,
Isuse,
nema početka ni kraja.

Ona jest

kao što i ti JESI.

Svaki dan je posve nov i poseban,
a nit se vječnosti tka bez prekida, bez obzira na različitost

događaja i trenutaka.

Ljubav čini život lijepim.

Zar nije najveća sreća

svakog čovjeka

znati da je

voljen i prihvaćen?

U toj blizini,

koja je

tako stvarna

poput zrâka

koji udišemo,

imamo sigurnost

koju nam ne može dati

nijedno biće

na zemlji

Tvoja nas blizina oslobađa
od svih naših strahova, padova,
iluzija, tereta koji pritišće dušu.

U tvojoj blizini, Isuse,
odmaramo kao u sjeni drveta
za ljetne žege.





Možemo biti iskreni,

a da nikada ne budemo povrijeđeni.

Jednostavno, možemo biti ono što jesmo. Razumiješ naše kajanje

i uvijek si uz nas.

Snagom svoje velike ljubavi,

oslobađaš nas

tereta grijeha.





Isuse,
hvala ti za toliku ljubav.

Hvala ti što nam uvijek nanovo pružaš ruku toplu, nježnu
i punu praštanja i razumijevanja.

Sretni smo što razlučuješ nas
od naših loših postupaka.

Hvala ti za povjerenje

u nas ljude.





Isuse,

tvoja ljubav i povjerenje su nevidljive ljestve

koje nas dižu

iz naših životnih padova

i vode na posve novi početak.

S nama si doista do kraja.

Doista, s tobom smo najveći sretnici na zemlji..





Isuse,

Prijatelju i veliki blizi Bože, oprosti što lutamo

daleko od tebe.

Ipak, hvala ti

što nas uvijek primaš natrag sebi u svoj zagrljaj.





Lijepo je znati


da nas Netko voli i podržava

dok činimo

nespretne životne korake.





Hvala ti, Isuse...hv

2 komentara:

KARLO kaže...

hvala ti ISUSE , z a tako snažn e i tako lijepe poruke kroz život , smao trebamo prihvatiti svu tvoju ljubav , hvala ti za sve naše patnje jer znamo da si nas ti SPASIO s a svojim križnim putem i svojim razapečem i konačnom pobjedom uskrsnuča
hvala ti za svu ljubav , hvala ISUSE-

LJUBAV KOJU DAJEŠ NEKA TI BUDE SVA SLAVA U VIJEKE VIJEKOVA AMEN

Sonja Marija Terezija kaže...

Hvala Isuse na tome što živim, dišem, gledam i čujem, što hodam putevima koje si mi Ti ucrtao u život. Hvala Ti na daru vere i daj mi snage da istrajno verujem. Hvala na gresima iz kojih sam naučila i na Tvojoj velikoj milosti praštanja. Naučio si me Isuse toliko toga, pre svega šta znači zaista voleti, praštati i biti bar malo bolji čovek. Hvala na mojim roditeljima, suprugu, rođacima, prijateljima i neprijateljima. Hvala za današnji teški dan u koji sam dospela svojim propustima. Pomozi na Isuse da se Tvojim milosrđem i milošću reši problem moje porodice. Znam da Si samnom i znam da me voliš i čuvaš. Moj Isuse predajem sve Tebi, misli Ti. Amen

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...