6.3.09

Psalam 23



Što je u njemu za tebe?

Psalam 23


Gospodin je

Pastir moj.

To je odnos.


Ni u čemu ja ne oskudjevam.

To je snabdjevenost.


Na poljanama zelenim

On mi daje odmora.

To je odmor.


Na vrutke me

tihane vodi.

To je osvježenje.


On krijepi dušu moju.

To je duhovno ozdravljenje.


On me upravlja

pravim stazama.

To je vodstvo.


...radi svoga Imena.

To je svrha.



Pa da mi je proći

i dolinom smrti...

To je iskušenje.


...ne bojim se zla...

To je zaštita.


...jer si Ti sa mnom.

To je vjernost.





Tvoj štap i palica Tvoja

utjeha su meni.
To je disciplina.



Trpezu mi prostireš

pred neprijateljima mojim.

To je nada.



Uljem mi glavu mažeš,

čaša se moja prelijeva.

To je izobilje.



Dobrota i milost mene će pratiti

sve dane moga života.
To je blagoslov.



U Gospodnjem domu

ću prebivati...

To je sigurnost.


...ZAUVIJEK!

To je vječnost.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...