14.12.08

Poruka za prijateljstvo



Nastoj biti više obziran nego obično, jer svaka osoba koju sretneš, vodi sama svoju bitku.
Oštar jezik može porezat i moja usta !
Ako želim da mi se snovi ostvare, ne smijem ih prespavati. Od svih stvari koje imam na sebi, najvažniji je izraz na mojem licu. Najbolji vitamin za upoznavati prijatelje…

… Budi jedinstven… Zadovoljstvo u mojem životu je ovisno od kvalitete mojih misli. Jedna stvar, koju mogu pokloniti i ipak je zadržati je…


Moja riječ! Najbolje lažem, kad lažem samom sebi! Ako mi manjka razuma za započeti nešto, znači da sam već završio.



Jedna od stvari, koja se ne može reciklirati...
...je vrijeme! Ideje neće djelovati, ako ne postoji “JA” ću!
Moja glava je kao padobran, ne djeluje ako nije otvoren!
Život je prekratak, da bi se budili sa žalošću u srcu! Zato poštuj i voli osobe, koje se prema tebi ponaša
ju s poštovanjem. Zaboravi one, koje to ne čine.
Vjeruj da se sve događa s razlogom. Ako ti se pruža druga prilika... Zgrabi je sa obje ruke! Ako ti promijeni život... neka! Nitko nije rekao, da će ti poboljšati život, rekli su samo, da je vrijedno toga!


Prijatelji su poput balona, jednom kad ih pustiš da odu, riskiraš da se nikad više ne vrate.
Na trenutke smo toliko zaposleni našim životom, poslom, problemima, da ne opažamo kako ih u stvari sami puštamo da odlete. Ponekad toliko dvoumimo što je ispravno a što pogrešno, da zaboravimo što je stvarno ispravno, a što pogrešno. Ponekad ne prepoznamo pravo prijateljstvo, dok nije prekasno.

Ne želim da se tebi to dogodi, i zato te privezujem na moje srce, da te nikad ne izgubim!



Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...