25.8.08

Osjećaji su i u riječima




Razmišljamo li ikada o sebi ili drugima? Ne mislim time na to kakva sam ja osoba ili
kakav je tko drugi nego o samim osjećajima svojim ili osjećajima pojedinca.
Mislim na osjećaje ljubavi ili ljutnje. Osjećaj ljubiti ili mrziti.
Kažu da se po osjećajima ljudi razliku od životinja mada ima osjećajnijih pasa od nekih
ljudi ako bolje promislim.
Ja često razmišljam o svim osjećajima jer kroz svoj život osjetila sam ih sve.
I mržnju i boli, ljutnju i zavisti i ljubomoru ali sam shvatila uz naravno Božju pomoć da nas baš takvi osjećaji kvare i čine zvjerima.
Ako razmišljamo na drugi način i iznosimo više lijepe priče tada budimo ljubav prema svima pa i samima sebi. Ljutnja i mržnja su najgori osjećaji.
Neki dan mi moja mila susjeda kaže kako mrzi Kineze. Rekoh joj kratko:"Nemoj nikoga mrziti"
pa sam se zamislila zašto ljudi tako razmišljaju pa ona ne poznaje niti jednoga Kineza a kaže da ih mrzi.
Znam da se može mrziti šefa, profesora, supružnika al prihvatite to tako kako je jer ne možete mjenjati situacije i osobe ako uzvračate na način mržnje. No ako dajete ljubav, mir, dobru riječ prema tim ljudima oni će postati bolji i sigurno će se promjeniti.
Primjerice netko vas optužuje i galami na vas i ako mu tihim i mirnim glasom date opravdanje, riječ, on će ubrzo smanjiti visinu svojih glasnica i ubrzo ćete razgovarati na istoj valnoj dužini. Učinite pokus ako imate priliku.
Negdje sam pročitala izreku
"Kada bi svaki čovjek usrećio barem jednog čovjeka, na svijetu ne bi bilo nesretnih ljudi"

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...