2.5.09

Pismo Isusa



Pismo prijatelja… Posebna pošta
Dragi prijatelju, Kako si?
Pišem Ti da Ti još jednom kažem kako Te žarko ljubim,
i brinem se za te.
Jučer sam Te vidio kako razgovaraš sa svojim prijateljem
i onda sam cijeli dan čekao, nadajući se
da ćeš doći i malo vremena proboraviti sa mnom.

Kad je došla večer, poslao sam Ti divan zalaz sunca i svježi lahor,
da malo odahneš.
To me je jako rastužilo,
ali ipak Te volim jer sam Ti prijatelj, svejedno što se dogodilo.
Čekao sam, i čekao, ali nisi došao … Prošle noći, gledajući Te kako spavaš,
toliko sam čeznuo za Tobom,
da pomilujem Tvoje čelo;

zato sam Ti poslao mjesečeve zrake na Tvoj jastuk i Tvoje lice.
Opet sam čekao, i želio biti uza Te,
da bismo se mogli razgovarati.
Ah, kad bi barem mogao znati koliko darova imam za Tebe …
Ujutro si se kasno probudio i brzo opet otrčao,
a da nisi ni pomislio na mene, svoga prijatelja.
Kad bi htio i bio pozoran, mogao bi čuti
kako ti govorim: volim Te!
Pokušavam Ti govoriti preko plavog neba

blagog lahora što šumori kroz granje,
preko raznobojnog cvijeća,
trepteće zvijezde i srebrnastih oblaka, i kazati Ti:
Volim te!
Objavljujem Ti to slapovima što se ruše niz brijeg.
Usred olujne munje i groma,

stavljam pticama u usta ljubavne pjesme da Ti pjevaju.
Ogrćem Te toplinom sunca, mirišem zrak mirisom prirode …
Moja ljubav za Tebe je najveća!
Svaki trenutak Tvoga života htio bih dijeliti s tobom, malenkosti,
Tvoje uspjehe, Tvoje promašaje, Tvoju žalost.

Ako želiš, možemo zajedno provesti vječnost, od danas, i onda uvijek u nebu. Pozivam Te da se danas sretnemo … Sve stoji do Tebe. Ja ću Te čekati!
Za stalno Tvoj prijatelj, Isus Želim živjeti u Tebi i da Ti živiš u meni!
Isus



Dragi Isuse, zahvaljujem za Tvoju bezuvjetnu i beskrajnu ljubav prema meni, i za sve Tvoje blagoslove. Oprosti mi što sam Te često ignorirala. Željela bih Te imati u svom životu, molim Te oprosti mi sve moje grijehe i podaj mi svoj dar vječnog života. Amen.
JA

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...