12.4.11

Misli za tebe-prof. T.Ivančić



Evo nekoliko darovnih misli…(iz predavanja prof. Ivančića jesen/zima 2007.)

  • Čovjek ne smije govoriti “Ne mogu, kako ću?” jer čovjek ima Božji duh i zato se ne smije prepuštati depresiji.
  • Samo tvoj duh nema granica, ono po čemu čovjek može beskrajno rasti je po duhu
  • Moj duh može beskrajno više nego što mislim, a tijelo će slijediti moj duh i moje odluke!
  • Trebaš imati samo jednu misao: Ja ću biti vrhunska žena/muškarac!
  • Ti uvijek možeš biti drugačija, sramota je uvijek biti ista.
  • Nemoj gledati dolje, već gledaj snagu duha-jedino duh može riješiti problem.

Čvrsto zapamti:

JA MOGU! Zašto mogu?

Jer sam stvorena na sliku Božju!

  • Nekoliko zasebnih misli…
  • Ne bi imala čežnje da ih ne možeš ispuniti
  • Evanđelje je apoteka za duhovnu dušu, zato… čitaj Evanđelje! J
  • Najgore je salonsko kršćanstvo!
  • Treba znati preći granicu
  • Kad ogovaraš, neurolozi kažu da oštećuješ mozak
  • Ja sam prijatelj Isusov-ja ne idem u pakao, već izravno u raj, u nebo J
  • Isus kaže “Pa sa mnom ste i mislite da ćete poginuti.” (prilikom valova na uzburkanom moru)
  • Isus je normalno živio ljudski život
  • Svetac je samo onaj tko voli svog prijatelja Isusa
  • Nemoj reći sto puta “Isuse pomozi!” već kratko zvoni, dugo čekaj-vjeruj, reci kratko “Isuse trebam te!” “Oprosti mi.” Reci: “Isuse moj prijatelj se želi ubiti.” Gledaj pritom Isusu u oči-bit će dobro s tvojim prijateljem.
  • Zašto se ne ostvaruje pisano u Evanđelju da ćemo činiti djela veća od Isusovih?
  • Dok smo religiozni uvijek smo tako tužni.
  • Kad god se probudim Isus me pita jesam li dobro spavala.J
  • Isus nije došao osuditi svijet nego ga spasiti.J
  • Svaka stanica našega tijela ima i duhovnu dimenziju.
  • Sjeti se samo Bog je tu.
  • Dvije stvari mi trebaju da uspijem:1. da volim to što radim, da stalno pronalazim nove načine i 2. da budem disciplinirana.
  • Što hoćeš u ovome životu?
  • Bit ću sretna ako dopustim duhu da razmišlja.
  • Kako odricanje usrećuje!
  • Stalno tražiti da imaš-to te ubija!
  • Da bi našla Boga moraš ga tražiti. Ne možeš ga pronaći, već ga uvijek tražiti.


  • AKO JE BOG MOJ PRIJATELJ, ŠTO TO JA NE MOGU NAPRAVITI, OSTVARITI?

  • AKO JE BOG MOJ PRIJATELJ TKO MI ŠTO MOŽE?


  • Koji je moj životni ideal???
  • Što želim učiniti od svojeg života???
  • Kad umrem, svi će vidjeti kako sam živjela. Hoću li se ponositi ili stidjeti?
  • Koju ću odluku donijeti?
  • Hoću li životarit ili nešto napraviti?
  • Pravi intelektualac je samo onaj koji je moralan.
  • Isus nije rekao “Moli, pa ćeš dobiti”, već “Vjeruj, pa ćeš dobiti!”
  • Trebaš moliti srcem, duhom, a ne blebetati, tako i đavao moli.
  • Hagioterapija kao pneumatološka disciplina istražuje introspektivno što to mene razlikuje od biljaka, životinja, a što od anđela? Dolazim do zaključka da sam drugačija od biljaka i životinja, oni ne studiraju, nisu znanstvenici, umjetnici, nisu kreativni.
  • Treba imati hrabrosti misliti kako nešto novo napraviti.
  • Dijete se loše odgaja ako mu se zabranjuje da proba neki predmet, stvar, u njemu se ubija kreativnost da spoznaje!
  • Bog je uvijek drugačiji i veći nego što mislimo!
  • Rad nije na prvom mjestu sredstvo da zaradimo kruh, već ono po čemu je rad veličanstven je to što te razvija!!
  • Ako ništa ne radiš,propadaš.

  • Nemoj od boli učiniti tragediju.
  • Bol je samo znak hoćeš li je nadvladati ili ćeš postati robom
  • Bol je nešto čudesno. Ako nisi uspjela nadvladati bol, nisi još uživala u životu.
  • Trebaš ići protiv struje-plivati u suprotnom smjeru.
  • Uvijek gledaj preko briga, nevolja, gledaj u cilj koji želiš postići.
  • Isus je rekao da izvadiš svoje talente i da ih upotrijebiš.
  • Izvedi sve na pozitivno i dobro!
  • Bog Otac želi da se stalno razvijamo.
  • Znati+ razmišljati + činiti.
  • Znanje ne vodi nikamo; nakon znanja trebaš razmišljati. Razmišljanjem ti postaješ uvjerena, znanje postaje tvoje.
  • Potrebno je razmišljati o onome što znaš.
  • U ŽIVOTU IMAŠ TISUĆE NEBITNIH STVARI
  • KOJE TE VEŽU I NA KOJE GUBIŠ VRIJEME.



  • Ljudsko srce nije stvoreno tako da bi ga čovjek mogao ispuniti.

  • Mi uvijek mislimo kako Bogu moramo donašati samo najbolje odluke, najbolje ocjene, da smo uvijek dobri.
  • Ne! Bog želi jedino da JA BUDEM SRETNA, DA ME USREĆI! Tako ću ja pomoći Bogu-dozvoliti mu da me usreći.
  • DOVOLJNO JE ZASTATI, POGLEDATI ISUSU U OČI I REĆI“ISUSE JA TI VJERUJEM”. STVARI SE MIJENJAJU.

Zašto ja ne bih oprostila? Koliko sam ja druge povrijedila i koliko meni treba oproštenje od drugih. Nema čovjeka koji ne griješi.

  • Moliti za oproštenje je nešto duboko, vrsno, to mogu samo plemeniti ljudi, ne sirovi, mali, zemaljski.
  • Što ti vrijedi živjeti u mržnji, svađi, neopraštanju?
  • Ne možeš uživati život ako ti je savjest opterećena.
  • Prvi korak liječenja duše je sabrati se, razmišljati tko sam, zašto mi je dan prošao uzalud.
  • Đavlu ne smeta kad se molimo, kad idemo u crkvu, već mu smeta kad razmišljam, kad počnem misliti. Tada i mogu donijeti odluke. Razmišljanjem se najviše razvija naše biće.
  • Volja slijedi moju spoznaju i razmišljanje.
  • KAD SAM JA NAJSRETNIJA?
  • KAKO SE VIDIM U SLJEDEĆIH DESET GODINA?
  • KAKVE SU MOJE VIZIJE?
  • JESAM LI ZADOVOLJNA SOBOM?
  • ŠTO BIH ŽELJELA U ŽIVOTU?
  • KAKVA ŽELIM BITI?

Ponavljaj “Ja vjerujem da ću se izvući!”

Informiraj svoju dušu: “Ja moguuu!”

Zašto? ZATO ŠTO NISAM SAMA, S BOGOM SAM!

  • 98% nas sluša, ali ne primjenjuje.
  • Čovjek nije razvijen od majmuna, ne postoji mogućnost da se duh razvije od materije.
  • Svaki čovjek može se razvijati neizmjerno. Možeš biti genijalna ako hoćeš. Čak i naše tijelo može više nego što misliš.
  • U čemu je zlo? U laži. Đavao laže-on je otac laži.
  • Što je istina? Istina je slaganje moga razuma i stvarnosti. Lagati znači izaći iz stvarnosti. Mi živimo u laži.
  • Znanost želi otkriti istinu, dok ideologije ne žele da se čuje istina.
  • Teško nam je otvoriti duhovne oči.

Razmišljati je izuzetno bitno.

Ako imaš probleme razmišljaj dok ih ne riješiš.

  • STRAH je znak laži.
  • Uvijek reci “Pa što onda?”
  • Ako izgubiš radno mjesto reci “Pa što onda, da vidim hoću li umrijeti od gladi?”
  • Ili, rekao je doktor da ćeš umrijeti od bolesti… Ti reci “O, baš krasno!”
  • Budi znanstvenik koji traži istinu, otkrij nešto novo.
  • Najveća karijera je VOLJETI ČOVJEKA.
  • Samo mudri ljudi znaju opraštati.
  • Dubine te osobe me vole, samo me njegova površina može povrijediti.
  • Ljudi intuitivno osjećaju kad im oprostiš.
  • Bog će uništiti mog neprijatelja kad mu oprostim.
  • Kad opraštaš budi s Isusom i gledaj kako ti se smiješi i veli “Ja ću ti dati stostruko.”

JA JESAM!

  • Tragično je uspoređivati sebe sa drugime.
  • SVATKO OD NAS JE RAZLIČIT-TO JE UPRAVO BOGATSTVO
  • Reci sebi:Ja se volim, što me briga za cijeli svijet J
Ako želiš napredovati, moraš prihvatiti:
da će te ljudi vrijeđati, no nek’ te briga za to, nasmij se na sve to.J
  • ISUS JE UVIJEK NA MOJOJ STRANI. UVIJEK IMAM OTVORENA VRATA KOD NJEGA…I KAD ME SVI NAPUSTE…

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...