5.11.10

Pravi život u Bogu- Vassula u Zagrebu



Pravi život u Bogu –Vassula u Zagrebu 29.listopada 2010
Zagrebački velesajam, prepuna dvorana svećenici, časne sestre, molitvene zajednice
Jubilarnih 25 godina Vassulinih poruka i 15 godina od zadnjeg dolaska u Zagreb
Predivna službenica Božja, Vassula u organizaciji Molitvene zajednice dolazi i obraća nam se na engleskom s prevoditeljicom gđom Mirjanom. Nakon što nam je kazala nekoliko riječi o sebi započinje nam prenositi poruke važne u ovom vremenu. Bilješke koje sam hvatala na bloku nisu savršene ali su od srca za vas.........
Kazuje Vassula:
Vlada Apostazija opća- kršten kao kršćanin-znači nama nisu potrebne ove poruke kao da kažeš što ćeš ti meni govoriti , a Bog Otac mi je kazao.....
"Mi smo groblja koja treba pretvoriti u katedrale"
"Ja ne dolazim silom nad vas sa svojim Duhom Svetim da bi vašu slobodu povrijedio, niti da vas osudim,radi milosrđa dolazim, da bi vam dao slobodno saznanje ...ništa novo ne donosim,nego dolazim da ostvarim svoje kraljestvo u svom srcu. Dopustite mom Duhu svetom da tvoju dušu pretvori u vrt...iz pustinje u vrt. Dopusti mome Duhu Svetom da dušu tvoju predoči u Palaču gdje ja mogu kralj."
Duh sveti dolazi u čistu dušu. Treba umrijeti sebi i potpuno se predati...ubiti ego u sebi... ima jedna anegdota o egu: Kad čovjek umre, njegova duša napusti tijelo ali ego njegov tek za 10 minuta poslije,,,he he.
Prirodne katastrofe...vrijeme kad je dobro pretvoreno u zlo....
Bog će nas držati odgovornim za svaki grijeh, za neposlušnost, zakone, zlobu, ignoriranja Boga, tvrdokornost, nesavitljivost....
Naučiti opraštati stvarno!
U opraštanju Bog na nebu će u svoje vrijeme oprostiti i tebi a mi ćemo rasti u ljubavi prema Bogu i ljudima...(Ev Lu. 7,47 ) Stoga, kažem ti, oprošteni su joj grijesi mnogi jer ljubljaše mnogo. Komu se malo oprašta, malo ljubi.
Bog Sin mi je kazao:
"Ja sam spreman za ljubavni pogled, osmjeh na Moje Sveto lice i Ja ću oprostiti!
Neću čak ni gledati na svoje rane ako imaš trenutak žaljenja. "
Bog želi u nama oživjeti ono što je mrtvo zato šalje Duha svetoga kao nikada u povijesti, da nas vrati natrag u život. Ove poruke su poziv na kajanje, ljubav Božju, molitvu, život, mir, pomirenje u obitelji. Što je pokajanje? Odbijanje, odricanje od grijeha, dolazi do suza...i tad je to pozicija za kontemplaciju (molitvu)...
SKLOPITI MIR S BOGOM !
Kada bi ti anđeo došao prije Boga kaza bi: Sklopi mir s Bogom !
Ja sam mu kazala: Al ja nisam u ratu ...što to znači? Nije mi odgovorio, al znači NE KAŽI IMAM JOŠ VREMENA ZA NAPREDAK, DOĐI SAD JER NAGRADA JE LJUBAV PO KOJOJ ĆEMO BITI SUĐENI.
Da bi zadobili Ljubav Duha Svetoga treba nam pokajanje, vrata iz tame u svijetlo.
Pokajanjem duša odbije zle misli i čini a što smo ponizniji to je lakše Duhu Svetom doći i razbiti našu nesavršenost za jedinstvo s Bogom.
Vassula je pitala Boga Oca, zašto si mene izabrao? Nisam ni molila, ni u Crkvu išla. Bog Otac joj odgovara; "Nisi li znala da me grješnost privlači, i u tome ću svijetu pokazati svoje milosrđe i vlast. Zato umri sebi jer ne želim rivale, nikakve."
Nisam razumjela što su mu suparnici,,, pa čak i vrijeme!

SPUSTI SVOJ GLAS DA ČUJEŠ MOJ
SPSTI SVOJU GLAVU DA SE MOJA VIDI
SPUSTI SE POTPUNO DA BI TE JA PODIGAO.....

Što smo mi manji, Bogu je lakše. Dopustite se sravniti sa zemljom.
Svatko sa Duhom Svetim tražit će krijeposti a ne zlo.
Kazao mi je Bog Otac:" Vassula nabavi Bibliju, u Bangladešu, u američkoj školi ćeš je naći". Iako sam pružala otpor jer tu nema Biblije, muslimanska je zemlja, kako ću ja nakon držanja teniskog reketa držati Bibliju, što će mi muž i prijatelji kazati....
Malo sam se bojala u sebi , a Bog Otac je kazao: "Ne boj me se! Boji me samo onda ako se pobuniš protiv mene !"
Bog otac je nježan, milosrdan, jer je to bila zapovijed i prodirala ravno u dušu. "Ja sam tvoj Otac", to sam stvarno osjetila i zazvala ga iz milja "tata" a tada sam se prestrašila svoje velike slobode."KĆERI NE BOJ SE! Riječ tata sam uzeo kao dragulj" Na želju Njegovu izmolila sam Oče naš (koji sam jedino znala iz djetinjstva)
Kazao je: "Ne valja!Brzo si molila, Nije dobro, ponovo..." I tako sam molila i molila stalno ispočetka i tek kada sam otvorila srce, dobro je bilo. :-)
Jednom mi se Isus obratio : "Želiš li mi služiti?", nisam htjela odgovoriti. Kazao je: " Unatoč tvojoj slabosti ja mogu boraviti u tebi." Dugo sam razmišljala o tome i odlučila mu se obratiti.......
I kazao je :"Služi mi u svijetlu gdje me bičuju, pljuju, progone, razapinju....Vassula koja ti je kuća važnija? "Tvoja" kazala sam Mu. On kaže tada: "Oživi, ukrasi i sjedni, to je zapovijed"
Moliti neprestano znači kao da želimo Boga cijeli dan, želja i žeđanje za Bogom. Nalazite rješenje u svemu kroz molitvu. Kad zazovete ime Gospodnje Đavao pobjegne.!
" Kada molite, to činite s ljubavi! I ja ću dati. Pomozi ugnjetavanom....držite se mojih načela da bi mogli živjeti!"
Nakon Vassule započelo je svečano slavlje sa 8 svećenika. Četiri iz slovenije i četiri iz Hrvatske. Bilo je mogućnosti za kupnju knjiga Vassule koje su prevedene na 47 jezika širom svijeta...Pravi život u Bogu. Vassula je i slikarica te je naslikala lik Isusa (sa Torinskog platna) jer to je Njegovo lice.
Riječi, završne sa svečane Mise su bile : Bogu zahvaljujemo na ovom okupljanju, na siguran sam budućoj svetici Vassuli koja je na putu za Budimpeštu a potom ide u Afriku . Božja providnost je htjela da se okupimo u velikom broju iako njezin dolazak nije bio popraćen nigdje u medijima, na radiju, obavijestili smo Biskupe i eto nas zajedno ovdje....
Prije početka svečanog Misnog Slavlja izmolili smo zajedno
MOLITVA EGZORCIZMA
Gospodin kaže: NEKA SE POKAJU PREDA MNOM GOVOREĆI MI OVAKO:
TI SI ME GOSPODINE,PODNOSIO SVE OVE GODINE SA SVIM MOJIM GRIJESIMA,
I UNATOČ TOME BIO SI MI MILOSRDAN.SKRETAO SAM SA PUTA NA SVE MOGUĆE NAČINE, ALI ODSAD VIŠE NEĆU GRIJEŠITI.TEBE SAM OKRIVLJIVAO I BIO SAM NEPRAVEDAN PREMA TEBI.
ODSAD VIŠE NEĆU BITI TAKAV.ODRIČEM SE GRIJEHA,ODRIČEM SE ĐAVLA,ODRIČEM SE POKVARENOSTI,KOJA PRLJA MOJU DUŠU.
OSLOBODI MOJU DUŠU OD SVEGA ŠTO SE PROTIVI TVOJOJ SVETOSTI.
USRDNO TE MOLIM GOSPODINE,IZBAVI ME OD SVAKOG ZLA
.DOĐI SAD ISUSE,DOĐI SADA I NASTANI SE U MOJEM SRCU.OPROSTI MI GOSPODINE I DOPUSTI MI U TEBI SE ODMORITI.JER TI SI MOJ ZAKLON,TI SI MOJ OTKUPITELJI MOJA SVJETLOST,I SAMO U TEBE SE UZDAM.
ODSAD ĆU TE GOSPODINE BLAGOSLIVLJATI U SVAKO DOBA!ODRIČEM SE SVAKOGA ZLA I SVIH DRUGIH BOGOVA I IDOLA,JER TI SI SVEVIŠNJI,NAD SVOM ZEMLJOM,VISOKO,VISOKO NAD BOZIMA SVIMA.SVOJOM SVEMOĆNOM RUKOM SPASI ME OD BOLESTI,SPASI ME OD ZAROBLJAVANJA,
IZBAVI ME IZ NEVOLJE I POBIJEDI ĐAVLA,MOJEG NEPRIJATELJA.
POHITAJ MI , O MOJ SPASITELJU U POMOĆ!
AMEN


sanna, sve o Vasulli
http://tlig-hr.net/stranice.php?id=170

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...