1.11.08

Novi početak




Izgubila sam igračku

koja me pratila kroz djetinjstvo...

Ali sam dobila uspomenu

na ljubav onoga tko mi ju je poklonio.

Izgubila sam zaštićenost i maštovitost djeteta...

ali sam dobila mogućnost da se razvijam i živim slobodno.

Izgubila sam mnoge ljude koje sam voljela i koje još uvijek volim...

Ali sam dobila ljubav i primjer kako treba živjeti.

Izgubila sam jedinstvene trenutke jer sam plakala umjesto da se smijem...

Ali sam otkrila da sijući ljubav, žanjem ljubav.

Izgubila sam mnogo u životu. Ali usprkos tom gubitku pokušavam dobiti.

Uvijek je moguće boriti se za ono što volimo jer ima mogućnosti za novi početak.

Nije važno u kojem trenutku života ste se umorili

Važno je da je uvijek moguće i potrebno ponovo krenuti.

Ponovo krenuti znači dati sebi novu šansu, obnoviti nadu u život i vjeru u sebe.

Mnogo ste propatili u ovom periodu? ...

Bilo je to naukovanje.
Puno ste plakali? ...

Bilo je to pročišćavanje duše.

Bili ste ogorčeni? .....

Bilo je to zato da biste mogli oprostiti.


Bili ste osamljeni? ...
Bilo je to zato što ste zatvorili vrata.

Vjerovali ste da je sve izgubljeno? ...

Bio je to samo početak oporavka.


Osjećate se osamljeni?
Pogledajte oko sebe i vidjeti će te puno ljudi koji čekaju vaš osmijeh kako bi vam se mogli približiti.

Krenite ispočetka!

Danas je odličan dan za krenuti s

novim projektom u životu.

Što želite postići? Gledajte visoko, snivajte mnogo, želite najbolje od najboljeg i život će vam dati ono što želite.

Ako želimo malo, malo ćemo dobiti.
Ako čvrsto želimo najbolje, pozitivno i dobro i borimo se za to, dobro i pozitivno će i doći u naš život.


Danas je dan za mentalno pospremanje. Odbacite sve što te sputavalo u prošlosti, sve što ti škodi.

Otvorite srce novom životu, novoj ljubavi, novoj vezi, jer svi smo mi stvoreni da volimo više puta u životu jer smo i sami

manifestacija ljubavi!


Život vas zove, nudi vam novu avanturu, novo putovanje, novo zadovoljstvo.

Odlučite danas učiniti sve što je moguće kako biste dosegli vaše ciljeve.

Vjerujte u život, vjerujte u sebe!

Amen

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...