3.11.11

Samo se javljam



Svećenik prolazi kroz Crkvu usred dana,

Odlučio se zaustaviti kod oltara

I vidjeti tko je došao moliti.

Upravo onda su se stražnja vrata otvorila

,

Čovjek je došao niz prolaz,

Svećenik se namrštio s obzirom da je vidio

Čovjek se nije brijao neko vrijeme.

Njegova košulja je bila nekako otrcana

I njegov kaput je bio pohaban

,

Čovjek je kleknuo, sagnuo je glavu,

Tada je ustao i otišao.

U danima koji su uslijedili,

Svaki dan u podne došao je ovaj čovjek,

Svaki put je kleknuo samo za trenutak,

U naručju mu je bila posuda s ručkom.

Pa je svećeniku porasla sumnja,

od pljačke mu je bio glavni strah,

On je odlučio zaustaviti čovjeka i pitati ga,

'Što ti radiš ovdje?'

Starac je rekao, da radi niz cestu.

Ručak mu je bio pola sata

.

Vrijeme ručka je bilo vrijeme njegove molitve

,

Da pronađe snagu i moć.

'Vidite, ja ostajem samo trenutak,

Budući da je tvornica tako daleko;

Kada kleknem ovdje govorim Gospodinu

,

Nešto kao da mu da kažem:

" SAMO SAM DOŠAO DA TI KAŽEM, GOSPODINE,

KAKO SAM SRETAN OTKAD SMO NAŠLI JEDAN DRUGOGA ZA PRIJATELJA

I DA SI UZEO

MOJE GRIJEHE. NE ZNAM PUNO O TOME KAKO MOLITI,

ALI MISLIM SVAKI DAN NA TEBE.

ZATO, ISUSE, OVO JE MIKE KOJI TI SE JAVLJA DANAS. "


Svećenik se osjećao glupo,

Rekao je Mike-u da je sve u redu.

On je rekao čovjeku da je dobrodošao i neka

dođe i pomoli se u bilo koje vrijeme.

Vrijeme je za ići, Mike se nasmiješio i kaže "Hvala."

On požuri do vrata.

Svećenik klekne pred oltarom,

On nikad ne bi to učinio prije.

Njegovo se hladno srce otopi, ugrijano ljubavlju,

I susreo se s Isusom tamo.

Dok su suze tekle, u svom srcu,o

n je ponovio staru Mike-ovu molitvu:

" SAMO SAM DOŠAO DA TI KAŽEM, GOSPODINE,

KAKO SAM SRETAN OTKAD SMO NAŠLI JEDAN DRUGOGA ZA

PRIJATELJA I DA SI UZEO MOJE GRIJEHE.

NE ZNAM PUNO O TOME KAKO MOLITI, ALI MISLIM SVAKI DAN NA TEBE.

ZATO, ISUSE, OVO SAM JA KOJI TI SE JAVLJAM DANAS. "


Iza podne jednog dana, svećenik je primijetio

da stari Mike nije došao .

Budući da je više dana prošlo bez Mike-a,

On se malo zabrinuo.

U tvornici, on se raspitao o njemu,č

uo je da je bio bolestan.


Bolesničko osoblje bilo je zabrinuto,

Ali Mike im donio radost.

Tjedan u kojem je Mike bio s njima, d

onio je promjene na odjelu bolnice.

Njegov smijeh, radost bili su kao zaraza.

Promijenjeni ljudi, bili su njegova nagrada.

Glavna sestra nije mogla razumjeti

Zašto je Mike bio toliko sretan,

Kad nije bilo ni cvijeća, ni poziva ni pisma,

Ni posjetitelje nije imao.

Svećenik je ostao uz njegov krevet,

Izrazio je sestri brigu:

Nema prijatelja koji bi došli pokazati da im je stalo.

On nije imao nigdje se vratiti.

Gledajući iznenađeno, stari Mike je rekao sa dopadljivim osmijehom:

"Medicinska sestra je u krivu, ona nije mogla znati

Da je On ovdje sve vrijeme.

Svaki dan u podne On je ovdje,

Dragi prijatelj moj, vidite,

On sjedi desno dolje, uzima moje ruke,

Nagne se preko i kaže mi:

" SAMO SAM DOŠAO DA TI KAŽEM, MIKE,

KAKO SAM SRETAN OTKAD SMO NAŠLI JEDAN DRUGOGA

ZA PRIJATELJA I DA SAM UZEO TVOJE GRIJEHE. UVIJEK VOLIM

ČUTI TVOJE MOLITVE. JA MISLIM SVAKI DAN NA TEBE.

ZATO, MIKE, OVO JE ISUS KOJI TI SE JAVLJA DANAS. "

Mnogi će ljudi ući i izići iz tvog života, ali samo pravi prijatelji će ostaviti tragova u tvom srcu.

Neka te Bog drži u dlanu svoje ruke

I anđeli bdiju nad tobom.

Dakle, PRIJATELJU, to sam JA ... "Samo se javljam danas"

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...