10.1.10

Bogatstvo i siromaštvo



Neki jako bogati poslovni čovjek odlučio svome sinu pokazati što je to siromaštvo kako bi više znao cijeniti bogatstvo koje ima. Odveo ga na neko siromašno seosko imanje kod obitelji s puno djece. Proveli su ondje dva dana.
"No, jesi li sad vidio razliku između bogatstva i siromaštva?“ upita otac kad su se vratili kući.
"Jesam, oče", odgovori dječak. “Ja sam jedinac, a ona djeca imaju i braću i sestre. Mi ispred kuće imamo bazen, a oni imaju rijeku u kojoj mogu plivati i loviti ribe. Mi imamo klimu u kući, a oni samo otvore prozore i struji im hlad od hrastova ispred prozora i s rijeke... Mi o pticama gledamo u kućnome kinu, a njima prave ptice slijeću na prozore. Mi imamo psa, a oni imaju stado ovaca.
Jesam, oče, naučio sam što je bogatstvo. I žao mi je što i mi nismo tako bogati. "

1 komentar:

Anonimno kaže...

često jednostavnost ima veće čari od raskoši...

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...