23.12.11

Bože daj mi mir-vlč. D.Kujevec



Bože daj mi mir – vl-Dragutin Kujevec

Bože,

ne daj mi

željezo tvrdo,

nabrušeno,

izoštreno,

ubojito,

da ranim drugoga.

Bože

ne daj mi

misli,

okrutne, grube,

razorne,

da ubiju drugoga.

Bože,

ne daj mi

jezik vješt,

okrutan,

oštar,

nasilan, da satre drugoga.

Bože,

daj mi ruke,

blage,

nježne,

jake,

čudotvorne,

da pridignu drugoga.

Bože,

daj mi srce čisto,

toplo,

plemenito,

da ljubi drugoga.

Bože,

daj mi jezik,

blagotvoran,

tih

plemeniti i istiniti,

da jača drugoga.

Bože,

daj mojim mislima mir,

nebeski mir

Bože,

daj rukama mojim mir,

svoj mir.

Bože,

daj jezik mome mir,

i uhu mome, i oku mome,

i grlu mome,

i nogama mojim

a svakom danu mome

i bratu mome

i sestri mojoj

i gradu mome

i svim mojima

daj mir,

Božićni mir.

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...