4.1.10

Kad kažeš....





Kada kažeš...

“ja ne mogu ovo riješiti ...”

Bog ti govori:

“Ja ću ispraviti tvoje staze”

(Izreke 3:5-6)

Kada kažeš...

“Nije moguće”...

Bog ti govori:

“Sve je moguće”

(Luke 18:27)

Kada kažeš...

“Usamljen sam...”

Bog ti govori

“Nikada te neću ostaviti;

nipošto te neću napustiti.”

(Hebrejima 13:5)

Kada kažeš...

“Ja to ne mogu...”

Bog ti govori

“Sve mogu u onome koji mi daje snagu.”

(Filipljanima 4:13)

Kada kažeš...

“Ne zaslužujem oprost...”

Bog ti kaže

“Oprostio sam ti”

(1Ivanova 1:9 – Rimljanima 8:1)

Kada kažeš...

“ Bojim se...”

Bog ti kaže

“Ne boj se, jer ja sam s tobom”;

(Izaija 41:10)

Kada kažeš...

“Umoran sam...”

Bog ti govori

“Dođite k meni svi koji ste umorni i opterećeni, i ja ću vas okrijepiti”

(Matej 11:28-30)

Kada kažeš...

“Nitko me doista ne voli...”

Bog ti govori

“ Volim te”

(Ivan3:16 – Ivan 13:34)

Kada kažeš...

“Ne znam kako dalje...”

Bog ti govori

“ Pokazat ću ti put”

(Psalam 32:8)

Kada kažeš...

“Koji put Bog za mene ima...?”

Bog ti kaže

Moj ljubljeni sin

ISUS KRIST

( 1 Timothy 2:5 – Acts 4:12 - John 3:16)

...I kada želiš saznati sve ostalo što ti Bog želi reći...

Čitaj Bibliju

(2 Timothy 3:15-17)

Podijeli ovu poruku. Dijeliš dar života.. Božji blagoslov...


Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...