27.7.10

LJUBIM TE I ČUVAM TE



Jedina je stvarnost samo ovo:

LJUBIM TE I ČUVAM TE.

ZA SADA I ZA VJEČNOST!

(Isus)

Ako bi me tko htio vidjeti,

rado bih mu otkrio svoje lice;

Ako bi me tko htio osjetiti u svojoj duši ne bih mu se sakrio.

Ako bi tko htio mnome razgovarati, s velikom radošću zajedno bismo razgovarali.

Mirno naprijed s povjerenjem u moju ljubav!

* Pokušaj svaki dan naći razloga da mi zahvaljuješ.

* Samo mirno naprijed bez straha i tjeskobne brige.

* Ne krati mi, ne krati vrijeme susreta sa mnom.

Duh Sveti djeluje u tebi više nego si toga svjestan.

Ne boj se doći k Meni... u svim svojim mukama, i potuži se Meni ako hoćeš, ali nikome drugom.

Traži sve od Mene,

traži svakog dana, svako jutro,

sve što ti treba za čitav dan,

tebi i svim ljudima.

Traži bez prestanka, neumorno!

Jer moja je radost

uslišavati molitve!

Ne brinite se za uspjeh svoga rada!

Ja dajem onoliko uspjeha i ploda

koliko ga povjerite Meni.

Dosta je samo da koja duša počne razmišljati o mojoj ljubavi, pa da joj Ja izađem u susret sa svim svojim darovima.

Nakloni glavu za samo kratak tren i zatim me gledaj! Svaki put kad podigneš svoj pogled na mene, ubacit ću u tvoje srce zraku svoje ljubavi.

Ja sam Isus! Dosta je da me zovneš pa da dođem. Odmah dolazim. Dosta je pozvati me u zoru, u podne, ili kasno u noć pa da odmah dođem i nikada ne puštam da se čeka na Mene.

Zovi me mojim Imenom, zovi me Isuse, jer to ime sve kaže. I nije potrebno da preda mnom padaš na koljena; naprotiv; Ja ti perem noge kao Petru i ostalim apostolima.

Oprat ću ti noge, te noge što su hodale skliskom cestom, sada ranjene i izudarane o kamenje. Da, obrisat ću ih, zavit ću ih, poljubit ću ih i ozdravit ćeš i nećeš znati drugog puta do onoga što vodi k meni.

Ja podjeljujem najveće oproštenje, ispričavam pogreške, privlačim k sebi duše i pripravan sam sve oprostiti u zamjenu za žarku ljubav.

Tvoj je veliki grijeh da ne vjeruješ u moju veliku ljubav prema tebi.

Moje Kraljevstvo nije od ovoga svijeta. Moje je Kraljevstvo svih onih koji su sa mnom. I zato neprestance molim Oca: Oče! Neka i oni budu sa mnom tamo gdje sam Ja, da vide tvoju slavu i slavu što si mi je dao!

... za sve ima mjesta u mome Kraljevstvu i želim da tamo gdje sam Ja dođu svi koje Otac ljubi kao što i Ja ljubim Oca. U mom Kraljevstvu sunce nikada ne zapada. Vječno je proljeće i savršen mir u Bogu.

Samo su tvoje boli i tvoje suze ono što vrijedi od tvojeg prolaza po zemlji, ono što ostaje za Nebo.

Htio bih na sebe preuzeti teret ljudskih boli i sam ga ponijeti kao što sam onda ponio.

Evo moje najveće želje: prožeti vaše duše, biti uz vas svakog dana, časa i noći, dijeliti s vama radosti i boli, plakati i radovati se zajedno, olakšavati vam vaš teret i postati vašim Cirencem...

... sjediti s vama kod stola i zajedno jesti kruh vašega znoja; sve u svemu živjeti u dvoje sa svakim stvorenjem. Ne smijete se nikada osjećati sami i napušteni, jer nitko nije nikada sam i napušten od Mene.

Moja odjeća je crvena od Krvi prolivene za sve vas; ali dođite k Meni, ne bojte se! Sve sam zaboravio, ne poznam osvetljivosti. Samo ljubav može pobijediti! Samo se vratite k Meni, drugo ništa ne želim.

Nema veće ljubavi nego dati svoj život za one koje ljubiš!

... život za život...

... ljubav se plaća ljubavlju!

Htio bih da svaka duša shvati da mi je draga na jedan jedinstven način, i u mom Srcu ima svoje vlastito mjesto, koje nitko drugi ne može zaposjesti, ima svoje vlastito poslanje, koje neće nitko drugi izvršiti onako kao ona. Ako se odupre, neće se izvršiti ono što je upravo ona mogla obaviti.

Neka je i vaša ljubav prema bližnjemu djelotvorna. Nije dosta propovijedati Ljubav, treba tu Ljubav učiniti živom. Neka ona bude u vama! Ako se tko odupire riječi, neće se oduprijeti primjeru koji je uvijek zarazan.

Započni širiti Moju ljubav. Započni sada, najprije u obitelji i među prijateljima. Pošalji ovu poruku osobama s kojima želiš podijeliti Moju ljubav.

Kažem vam: Isus te ljubi!

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...