11.3.12

Vitamin P


Vitamin P...........ovo mi se dopalo i želim to podijeliti s vama... Zašto imam puno prijatelja koji su toliko različiti po karakteru? Kako se mogu slagati sa svima? Mislim da svaki od njih “izvuče” iz mene neki drugačiji dio. S nekim sam uljudna. S nekim se šalim. S drugim sjednem i pričam o ozbiljnim stvarima. S nekim drugim se puno smijem. S nekima popijem kavu. Slušam o problemima svoje prijateljice. Onda slušam što mi jedna druga savjetuje.Moji su prijatelji poput djelića “puzzlea”. Kad ga dovršim onda je poput škrinje s blagom. Blago prijateljstva! To su moji prijatelji koji me nekad poznaju bolje od mene same, koji su uz mene i u dobrim i lošim danima. Mi molimo zajedno i jedan za drugoga. Liječnici nam kažu da su prijatelji važni za zdravlje. Dr OZ ih zoveVitamin P (P za prijatelj) i smatra da je korist od prijatelja bitna za naše zdravlje. Istraživanja pokazuju da ljudi koji imaju čvrste društvene veze imaju manji rizik od depresije i moždanog udara. Ako stalno uživate u Vitaminu Pmožete biti do 30 godina mlađi od svoje kronološke dobi. Toplina prijateljstva smanjuje stress i u najtežim trenucima smanjuje mogućnost infarkta do 50%. Tako mi je drago da imam zalihu Vitamina P. Ukratko, trebamo paziti i brinuti o svojim prijateljima. Trebamo pokušati vidjeti komičnu stranu svega i zajedno se smijati, i zajedno moliti za druge u teškim trenucima.Hvala ti što si jedan od mojih Vitamina!

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...