18.12.08

Božić u ljubavi


Kad se govori o Božiću misli se na «vrijeme radosti» i «vrijeme dragosti».

Ali kako se Božić približava, da li u nekom trenu osjetite nešto što je vrlo daleko od radosti?

Da li se osjetite preopterećeni, a vaši dani puni obaveza?

Da li ste umorni nakon duge godine, bezbrojnih problema i poteškoća koje su vam se našle na putu?

Da li i Božić doživljavate kao još jedan pritisak, još nešto što vam oduzima vrijeme?

Zastanite na trenutak.

Možda mislite da nemate vremena zaustaviti se, ali zaista biste trebali.

Želim da osjetite mir ovaj Božić. Umjesto da se pitate kako ćete preživjeti Blagdane, želim ti pomoći da zaista budete sretni.

Ali morat ćete nešto žrtvovati.

Morat ćete se odreći nečega u vašem zaposlenom životu da bi napravili mjesta nečem boljem.

Možda pokušavate svaki Božić učiniti boljim od prošlog, i svaki trenutak koristite kako bi ostvarili taj cilj.

Ali nekad je manje – više!

Da li ste se zaustavili da bi promislili jesu li svi ti napori zaista potrebni?

Da li sve to što radite istinski usrečuje vas i vaše voljene? Ili propuštate važne stvari u životu kako bi odabrali savršene darove, napravili savršene dekoracije i nabavili namirnice za besprijekornu večeru?

Što manje se brinete da bi Božić učinili savršenim, više ćete imati vremena da u njemu i uživate.

Što manje ste pod stresom i pritiskom, više će sreće i radosti ispuniti vrijeme koje provedete sa svojim bližnjima.

Božić najbolje doživimo kada pažnju toliko ne poklanjamo dekoracijama, darovima i slavlju, već kad nam je ljubav najbitnija.

Božić bi trebao biti obiteljski praznik, praznik kad provodimo vrijeme sa svojim voljenima, slavlje ljubavi koju jedni drugima darujemo.

Ali nažalost, ljubav se često izgubi u Božićnoj zbrci, dekoracijama, darovima, beskrajnoj kupovini, Božićnoj večeri i zabavama.

Ljubav je bit Božića

Božić je vrijeme slavlja, ali njegovo značenje je puno veće od toga.

Božić je Moj rođendan. To je doba za slavljenje najvećeg dara koje je čovječanstvo ikad dobilo.

Možete li jedan trenutak sada posvetiti Meni, u čast Mog rođendana?

Možete li za Mene oduzeti od svog vremena barem minutu, kako bih vam mogao reči koliko vas volim?

Možete li stati kako bi Mi zahvalili za Moju ljubav, i razmislili kako i vi možete podjeliti više ljubavi i proširiti je kroz svijet?

Ljubav prema vama dovela Me je na ovaj svijet prije 2000 godina.

Moja ljubav prema vama dala Mi je snagu da postanem jedan od vas, da živim i umrem za vas.


Ljubav je bila, i još uvijek je,

bit Mojeg postojanja.



Sva Moja djela su iz ljubavi za vas osobno i iz ljubavi za cijelo čovječanstvo.

Toliko vas volim!

Ovog Božića odvojite vrijeme za ljubav.

Ako to učinite, darovat ćete Meni najljepši poklon, i dat ćete Mi priliku da vama dam nešto posebno ove godine.



Dekoracija, pokloni, večere – sve će to utonuti u zaborav među mnogobrojnim Božićnim uspomenama, ali ljubav koju ste podijelili s drugima ostat će zauvijek.
Ljubim vas,

Isus

Sretan

Božić

Isuse, hvala Ti za ljubav koju si mi pokazao došavši na Zemlju, živeći i umrijevši za mene. Želim proslaviti ovaj Božić zajedno s Tobom. Želim Te upoznati, želim primiti Tvoju ljubav i Tvoj dar vječnog života. Molim Te, dodirni moj život Tvojom ljubavlju i pomozi mi da tu ljubav podijelim s drugima.

Ako još niste iskusili Isusovu predivnu ljubav, srce i dušu Božića, to možete učiniti sad. Sve što trebate je da Isusa pozovete u svoje srce i u svoj život. Možete izreći nešto slično ovome:

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...