2.2.09

Malo nas je al nas ima



SREBRO KAO ZLATO

sve je rečeno ovim iskazima hrvatske javnosti

Morska vila

Kao da je morska vila

Sve je moje snove ostvarila
Na obalama vrelim
Neprospavane noci
Kao da je dio plime

Modro more sumi njeno ime
I sklada tihe pjesme
Pjesme o samoci

Kao da je dio sna
Sto me nosi zvijezdama


I dok je ljubim
Ona se pretvara da spava
Grije nas zlatnim suncem
More ljubavi

I dok je ljubim kao more
Njeno tijelo podrhtava

Povedi me prostranstvima gdje svi
Pjevaju o ljubavi

Samo je jedno

Samo je jedno
u mom životu vrijedno
da pustim suzu s oka
jer tebe volim ja.

Život mi dala
baš kao da je znala
da nikad neće nestat'
sa mojih usana (Hrvatska!)

S ponosom, narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek' se slavi cijeli dan i noć!

Svi skupa, nek' vide da nas ima
ruke na srce kada krene himna
i onda pjevamo u istom trenu
dok naši dole lete po terenu

Imamo ponos, srce i inat
podršku uvijek punih tribina
iz Zagreba gledam najljepšu sliku:
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku!

Kad se igra neka nas zaustave
crven, bijeli, plavi - boje zastave
neka cijeli svijet čuje našu pjesmu
i vide sav taj naš sjaj na dresu
ovdje kod nas ponos je repka
željno se čeka svaka tekma
nek' se ori pjesma, neka zvono zovi
znamo da bit' ćemo šampioni!

Svi jedni uz druge,
kad' se igra nema tuge
sad smo u rodu i pjevamo odu
za svoje ljude
jer opet tradicija se nastavlja
s rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
bili zadnji ili prvi
samo neka naš glas grmi!

Još jednom, al' ovaj puta jače
cijeli svijet zna naše navijače
cijeli svijet sad gleda i prati
da vidi kako igraju Hrvati
a sve zbog vatrenog srca
koji ispod svetog dresa kuca
nek' svi čuju kako slavimo
ajmo cijeli stadion!

Sjever, istok, zapad - svi se bude
ako boli stisni zube
neka se ljute oni što gube
tu danas sviraju naše trube
i zato se pomakni
zrak duboko udahni
pa digni ruke i napuni čašu
ovdje se igra za lijepu našu!

Ej...
'Ko kaže da smo pali
taj - mora da se šali
i najveći su mali
kad vijori crven, bijeli, plavi
domovini zahvali i pokaži ljubav
nema nikog' da se pravi grbav
ulice su žive
pjeva se sa tvrđe, trga i sa rive!

NE POSTOJI IZGUBLJENA LJUBAV POSTOJI SAMO LJUBAV NA KOJU NISMO BILI SPREMNI

1 komentar:

KARLO kaže...

ja čitam uhom, a slušam srcem , hm , samo da mi je znati koliko si dobila milosti ,da tako lijepo slažeš ovaj blog , jako mi se sviđa i budem i dalje prijatelj u stihu i riječi a ti samo piši , jer netko lijepo piše netko pjeva netko stihove sklada , svismo mi djeca gospodnja ,
ja sam , taj koji se u boj ne boji poči , hajde pojdi za mnom i bude tu s nama ,trebamo puno dobrih ,i srcem hrabrih , vjerom okupanih ,ljubavlju začinjenih moliteljka i djelatnika u boju sa našim vojvodom vojske nebeske, ja sam taj koji ide pojdi i ti , ne boj se zajedno smo jači ,


uvijek prisutan KARLO

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...