18.7.09

Rob je optimista




Rob je tip osobe koja ti ide na živce: Uvijek je dobre volje i uvijek ima nešto pozitivno za reći. Kad ga zapitaš kako je,
on odgovara:
”kad bi bilo bolje nego što je,ne bih bio ja!” On je optimista!
Rob uspijeva uvijek vidjeti pozitivnu stranu situacije. Jednog dana ga upitah: “ Ne razumijem, nije moguće biti optimist svakog dana, kako uspijevaš?” Rob mi odgovori:
“svakog dana kad se probudim kažem samom sebi, danas imam dvije mogućnosti: Mogu izabrati da budem dobre ili loše volje I izabirem dobru volju! Kad mi se dogodi nešto ružno, mogu izabrati da budem žrtva ili da iz toga nešto naučim. I izabirem učenje! Svaki put kad mi se netko dođe požaliti, mogu birati da prihvatim tužopojke, ili da mu pomognem da vidi pozitivnu stranu života. I ja izabirem pozitivnu stranu života. "
Ali nije uvijek tako lako”, rekoh mu.
“Je!“odvrati Rob. Život je neprestano izabiranje. Na tebi je da izabireš kako ćeš na pojedine situacije reagirati. Na tebi je da odlučiš kako će drugi utjecati na tvoje raspoloženje. Ti izabireš između dobrog i lošeg raspoloženja. Na koncu, ti si taj koji odlučuje kako živjeti svoj život. Poslije ovog razgovora dugo se nismo sreli.
Ali često sam se zamislio nad njegovim riječima kad sam morao u životu nešto birati. Saznah da je Rob imao tešku nesreću na poslu,
pao je s 18 metara visine,
stavili su mu metalnu ploču na kralježnicu. Potražio sam ga i upitao kako se osjeća:
”kad bih se osjećao bolje, ne bih bio ja!” odgovori, Ali kako uspijevaš biti tako pozitivan, nakon svega što ti se dogodilo?
“Dok sam padao, najprije sam pomislio na svoju kćerkicu, a kad sam ležao na podu, rekoh sebi da mogu birati između života i smrti. I izabrao sam život!”
“Zar se nikada nisi bojao?”
“Da, kad su me odveli u bolnicu i kad sam vidio izraz na licima liječnika Bilo me je strah, jer su me gledali kao da sam već mrtav.” Rekoh: operirajte me kao živog čovjeka, a ne kao da sam već mrtav. “ Rob uči kako svakog dana imamo mogućnost izbora, da život živimo u potpunosti. Nepotrebno je tjeskobno se brinuti za sutra, jer svaki dan ima dosta svojih problema među kojima moraš birati život, Na kraju, danas je sutra o kojem si brinuo jučer. Živi u punini svaki dan, svaki udah, i nadasve, svako prijateljstvo.
Dobar ti dan!

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...