21.4.10

Kako je Sudac zdrav....




Kako je Sudac zdrav...
preneseno iz jutarnje propovjedi don Živka Kustića za jutarnji list

Imao sam sreću susresti velečasnog Zlatka Sudca.
Prvi dojam: on je zdrav!Ni traga na njemu od onoga što pokušavaju prikazati fotografije u nekim novinama.Ne djeluje ni snuždeno. Pun je planova koji su vrlo zanimljivi i za koje bi pronašao sredstva uz pomoć brojnih prijatelja - ali ističe da ništa neće poduzeti bez odobrenja biskupa - svoga krčkoga i onoga na čijem bi se području nešto od naumljenog podizalo. Uvjeren je da bi neki od tih pothvata mnogima koristili.Ne krije čuđenje što se neki predstavnici crkvene vlasti time ne oduševljavaju.Ne može zapravo pojmiti zašto mu se to događa. Onda mu se u očima vidi bljesak tjeskobe.Ne odoljeh napasti reći da mu se i gore može dogoditi. Gledam mu zapešća diskretno povijena da se ne vide tragovi čavala od Isusova raspeća.On u razgovoru kao da na to zaboravlja. Stisnuh srce i usudih se reći: “S tim stigmama - tragovima Isusovih rana - previše sličan Isusu na njegovu križnom putu. Što ako te Bog u toj tjeskobi ostavi samoga - bez ičije pomoći?Što ako budeš morao shvatiti da ti ni iz crkvenih vlasti nitko ne bude pomogao; ako se osjetiš sam - kao da ne samo da biskup ne razumije nego kao da ni Boga blizu nema - da budeš do kraja sličan Kristu kad jauče: ‘Bože moj, Bože moj, zašto si me napustio?’”Stresao sam se to izgovorivši. I on se je stresao. Onda trijezno reće da je i na to spreman - a bilo je očito da se još nada tu strahotu izbjeći.I tu kao da se ponavlja Pismo: “Oče, ako je moguće... ali ne kako ja hoću...”Ostala je tjeskoba. Puna nade da će izdržati.
Molimo za našeg svečenika Zlatka i cijelu Crkvu-sanna

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...