6.5.09

Klinika Gospodina našeg





Bio sam u Klinici kod Gospodina Isusa. Napravio mi je sistematski pregled i otkrio sam da sam teško bolestan:

U KLINICI KOD GOSPODINA

Kad mi je Gospodin izmjerio tlak,
vidio sam na tlakomjeru da mi je razina nježnosti veoma “niska”.

Kad mi je mjerio temperaturu, toplomer je pokazao 40º anksioznosti tj. tjeskobe.

Napravio mi je elektrokardiogram i dijagnoza je bila da mi je potreban by pass Ljubavi,
jer su moje arterije godinama začepljenje samoćom i tako je moje srce posve prazno.


Otišao sam na Ortopediju, jer nisam mogao hodati pored svoga brata, i nisam mu mogao dati bratski zagrljaj, a zato što sam na tijelu imao mnogo fraktura nastalih zbog zavisti.


Otkrio je i da imam Miopiju (kratkovidnost), jer kod susjeda nisam mogao vidjeti ništa osim loših strana.

Reče mi i da sam gluh. Dijagnosticirao je da Njegov glas često ne čujem.

Na kraju pregleda dao mi je jednostavne besplatne savjete. Prirodne lijekove. Napuštajući kliniku obećao sam da ću koristiti lijekove koje mi je dao.


Čim ustaneš iz kreveta, popij čašu “Zahvalnosti”.


Prije nego što odeš na posao, uzmi žličicu “Mira”.


Svakoga sata, progutaj tabletu “Strpljenja” i čašu “Poniznosti”.

Kad se vratiš kući, ubrizgaj dozu “Ljubavi”. I, prije nego što odeš na spavanje, uzmi dvije tablete “Mirne savjesti”. Ne budi depresivan ni očajan zbog onoga što će se dogoditi sutra. I da je On s tobom baš sad, na mjestu na kojem se nalaziš i u ovom trenutku u kojem živiš. Uvijek imaj na umu da Bog savršeno dobro zna što se događa u tvom životu.
LIJEKOVE UZIMAJ REDOVITO, DOZU JE DOPUŠTENO PONEKAD PREKORAČITI.

http://split.hbk.hr/katehetski

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...