19.4.09

Božansko milosrđe





ISUSE, UZDAM SE U TE
Uvod o Faustini i molitvi Milosrdnom Isusu
Faustina je iz Poljske. Proglašena je blaženom 1993., a svetom 2000.
Ovu molitvu Isus uči Faustinu kako bi približio ljude svom MILOSRĐU

‘’Duše koje mole krunicu Božanskog Milosrđa, bit će u svojem životu uključene u moje milosrđe, napose u smrtnom času’’
Sv. Faustina Kowalska & krunica Božanskog milosrđa
Isus Faustini:
Obećavam da se duša koja bude štovala ovu sliku –
neće izgubiti.

Već na ovom svijetu obećavam joj pobjedu nad neprijateljima,
Posebno pak u smrtnom času.
Ja, Gospodin, štiti ću je kao svoju čast.
Zrake na slici označuju KRV I VODU koje potekoše iz dubine
mojega milosrđa,
u času kad je moje umiruće srce na Križu bilo kopljem probodeno.’’
Isus… Faustini…: (o blagdanu Božanskog Milosrđa, prve nedjelje poslije Uskrsa)
‘’Kćeri moja, govori cijelome svijetu o mojem milosrđu.

Ja želim da blagdan božanskoga milosrđa bude utočište svih duša, poglavito svih grješnika. Tog dana izlit će se punina mojega milosrđa.
Ja ću izliti čitavo more milosti na duše koje se budu približile tom izvoru.
Tko god e tog dana ispovjedi i pričesti dobit će potpun oprost od grijeha i kazna za grijehe.

Neka se nitko ne boji pristupit k meni, makar njegovi grijesi bili najopakiji.
Želim da se blagdan mojega milosrđa svečano proslavi na prvu nedjelju nakon Uskrsa.’’
O širiteljima štovanja Božjeg milosrđa:
‘’Duše koje šire štovanje mog milosrđa štitit ću cijeloga života kao što majka štiti svoje dijete, a na smrtnome času bit ću im Spasitelj a ne sudac.

U tom zadnjem času nema druge zaštite osim mojega Milosrđa.
Sretne li duše koja je već za života bila uronjena u moje milosrđe, jer je neće stići pravda.’’
Želiš li milosrđe ili pravdu?
‘’Prije nego dođem kao pravedan sudac, otvorit ću širom vrata svoga milosrđa.
Tko pak ne želi proći kroz vrata milosrđa morat će proći kroz vrata pravde.’’

Milosrđem…zadobij MIR…
‘’Čovječanstvo neće naći mira tako dugo dok se s posvemašnjim pouzdanjem ne obrati na moje milosrđe.
Kaži bolesnom čovječanstvu da se mora uteći mojemu milosrdnome srcu i ja ću ga obdariti mirom.’’
Obećanje umirućima:
‘’Ako se ova krunica bude molila kod nekog umirućega, ublažit će se gnjev Božji,

A beskrajno milosrđe zagrlit će dušu umirućega, primjenjujući na nju bolne patnje svojega Božanskoga sina.’’

KRUNICA na čast BOŽANSKOG MILOSRĐA
Moli se na običnoj krunici ovako:
Na prva tri zrna moli se: Oče naš Zdravomarijo Vjerovanje
Na velika zrnca: VJEČNI OČE, Prikazujemo Ti Tijelo i krv, Dušu i božanstvo Tvojega preljubljenoga Sina, Gospodina našega Isusa Krista Kao zadovoljštinu Za svoje grijehe I grijehe cijeloga svijeta.
Na mala zrnca: Po pregorkoj muci Njegovoj Smiluj se nama i cijelome svijetu
Na kraju krunice (3 puta): Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože, Smiluj se nama i cijelome svijetu!
Budi i ti širitelj
Božanskog milosrđa
Pa ovo proslijedi i drugima
ISUSE, UZDAM SE U TE!
http://magnifikat.blog.hr

1 komentar:

Hannah kaže...

Really nice blog! Isn't blogging fun??!! and rewarding! i like yours! Please come and check out mine too, if you want!

-Hannah

You can follow too, if possible!

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...