19.8.08

Snaga molitve - osobno iskustvo


"Prebiranje u mislima" autor: Zlatko Sudac

Snaga molitve

Sigurno ste čuli ili bar načuli o snazi molitve. Možda ste se samo pristojno osmjehnuli, odmahnuli rukom ili čak povjerovali. U svakom od navedenih slučajeva sigurno ste barem malo razmisili i razmišljali. Pomislili: "Molit se, nisam lud, a, što će mi to". No što god vam tko rekao nije lagao niti izmišljao.

Sjetite se napada na lijepu našu od nekoliko puta jačeg neprijatelja. Ni teoretski ni praktično nismo imali šanse. Sigurno znate i vidjeli ste da je skoro svaki branitelj nosio ili imao krunicu. Majke, žene, bake molile su danonoćno u domovima, skloništima u crkvama. Da, to je bila ta snaga molitve vama opisana kao prvi primjer.

Zar gledate a ne vidite ?

Jedan momak silno je želio da mu se ispuni plan i želja. Učinio je i dao od sebe sve da to uspije i pitao me :"Što ako ne uspijem? " Rekoh mu: "Sine, moli se Bogu svaki dan da ti ispuni želju." i ja sam se molila ali govoreći: "Gospodine neka bude volja Tvoja, jer Ti najbolje znaš koji su njegovi putovi." Nsmo se ni dugo molili kad je Otac uslišio želju njegovu iako je sve, baš sve ukazivalo na to da nema šanse. To vam je drugi primjer.

Ako ste dovoljno odvažni i pitate svog brata/sestru u Kristu, započnete razgovor o molitvi sigurno ćete saznati kako su imali ispunjenje planova i želja. Samo moliti i vjerovati u to ili barem Njegovu volju je jako, jako važno.

Vjeruješ li da vjera će te tvoja spasiti ?

Treći primjer. Jedna majka dovela je svoga sina na naše najmilije još nepriznato Međugorje. Morala je biti mudra jer drugačije nije išlo, a sve je, zaista sve učinila. Dakle tek tamo i nakon povratka sve je u njegovom životu krenulo pravim putem. Sigurna sam da nije bio jedini.

Zašto smo svi nevjerne Tome?

Kako je divno moliti Gospodina za pomoć, a onda se je lako nositi sa svim nedaćama života. Zato i ti koji ovo čitaš znaj da je dobro

ljubiti i moliti.

Sanna

3 komentara:

Anonimno kaže...

Prijateljica Kaća mi je ispričala zanimljivu i istinitu priču. Zajedno s njezinom kćeri u Klaićevoj bolnici je ležala jako bolesna djevojčica, dijagnosticirali su joj tumor i on se proširio, liječnici su od nje digli ruke. Kaća je upitala majku te djevojčice vjeruje li u Boga. Kad je ona odgovorila potvrdno, Kaća ju je uputila u Lupoglav na karizmatske susrete srijedom koje vodi vlč. Dražen Radovnigović. Danas je djevojčica posve zdrava – jedino uz Božju pomoć te pomoć Radovnigovića koji je vodio majku djevojčice u njezinom približavanju Bogu i molitvi iz srca.

Anonimno kaže...

Ja sam musliman ali sam zadivljen.

Anonimno kaže...

Ja sam musliman ali sam zadivljen.

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...