21.2.09

Dječji biseri



Ne znam koliko imam godina. To se stalno mijenja.

Tata je odrastao na selu. On je kravu vidio uzivo !


Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.

Ja se ne svađjam s roditeljima. Nisu moj nivo.

Kad se mama posvadjala s tatom, prvi put sam vidio letece tanjure.
Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko prezivi smrtni slucaj.
Usvajanje je bolja mogućnost. Tako roditelji mogu sami izabrati svoje dijete i ne moraju prihvatiti baš ono koje su dobili.
Krave ne smiju brzo trčati, da ne bi izlile mlijeko.,


Crvi ne grizu jer imaju rep i naprijed i nazad. Breskva je kao jabuka s tepihom.
Proljece je prvo godišnje doba. U proljeće kokoši nose jaja, a seljaci krumpir.

Psi obično vole vodu. Neki čak toliko, da u njoj i žive. To su morski psi. Sve ribe nose jaja. Ruske čak kavijar.

Zooloski vrt je super. Tamo mozemo vidjeti životinje koje i ne postoje.
Nisam kršten, ali sam zato cijepljen.
U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili želatinom.

Ribe se razmnožavaju tako da nose iskre.

Muslimanska Biblija se zove Kodak. Papa zivi u Vakuumu.

Čak i djecčci imaju za reči nešto zanimljivo, ako ih dovoljno dugo slušaš.

Za djevojčice je bolje da se ne udaju, ali dječacima treba netko tko će
čistiti.

Što moji roditelji imaju zajedničko? Paaa ... Oboje ne žele imati više djece.


Ti u stvari ne odlučujes sam kad trebas stupiti u brak. Bog to odlučuje odavno unaprijed i ti na kraju vidiš što ti se dogodilo. Prvo moras naći nekog tko voli iste stvari kao i ti. Ako na primjer ti voliš nogomet, onda se i njoj mora svidjati to da ti voliš nogomet i onda donositi čips i pivo.

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...