19.2.09

Nebeski dućan



Prije nekoliko dana slijedio sam nit života

i naišao na natpis:

“Nebeski dućan”





Kada sam se približio vrata su se otvorila...

i prije nego sam se snašao bio sam unutra.

Svuda oko mene bili su anđeli!





Jedan mi je dao košaricu i reče:

”Možeš kupiti sve što želiš. U ovom dućanu ima svega što Ti srce može poželjeti...





... a što danas ne možeš ponijeti, ponesi sutra.”





Prvo sam uzeo strpljenje, a onda ljubav. Stajali su na istoj polici.





Malo kasnije našao sam razumijevanje,

pa sam i to uzeo jer tako nešto uvijek dobro dođe...





Osim toga uzeo sam dvije kutije mudrosti i dvije vrečice vjere.

Naravno nisam zaboravio ni

Duh sveti,

koji se nalazi svuda oko nas.





Dao sam si truda da nađem snagu i hrabrost,

u današnje vrijeme to treba svakom zaposlenom





Kad je košarica bila skoro puna sjetio sam se da mi treba još milosti i blagoslova ...





Ah,da, ne smijem zaboraviti čistu dušu. Naravno uzeo sam dovoljno za tebe i mene!





I tada sam krenuo do blagajne.





Na maloj polici nalazili su se

mir i zadovoljstvo, te sam i njih uzeo.

Sa stropa je visjela sreća od koje sam otkinuo komadić.





Bio sam već na blagajni te upitah:

“Koliko ovo sve košta?”

Blagajnik se nasmije i reče:

“Na svom putu uzmi jednostavno košaricu

uvijek sa sobom ...”





Upitao sam ponovo:

“O.k., ali koliko ovo sve stvarno košta?"

Ponovo se nasmijao i reče:

”Ne brini više o tome,sve je besplatno!”





Ova je poruka poslana sa namjerom da Te usreći,

ali

isto tako da te podsjeti tko sam ja i zasto si me

odabrala/odabrao za prijatelja.

U ludnici zivota i napora, ne imanja nikad

vremena, nekad zaboravljamo

vazne “stvari” u zivotu...”jedna od njih” su i dragi

nam ljudi, tzv.prijatelji!

A ponekad nas iznenadi kako je vremena malo...

...pa nam bude zao,

kad je vec prekasno...

jer duljinu svog zivljenja ne odredjujemo ni ti ni ja...






Preveo s njemačkog i prilagodio: Dubravko Janković

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...