29.1.10

Čudan OČE NAŠ



Čudan "Očenaš"
Molitelj: «Oče naš, koji jesi na nebesima....»
Bog: «Da?»
MOLITELJ: «Ne prekidaj me!! Zar ne vidiš da molim?!»
BOG: «Ali zvao si me!»
MOLITELJ: «Ja tebe?... Ah... ne... ja te zapravo nisam zvao. To je molitva. Mi upravo tako molimo: «Oče naš , koji jesi na nebesima!»
BOG: «Evo opet! Jel' me zoveš kako bismo razgovarali? Ili što? Dakle, što te muči?»
MOLITELJ: «Sveti se ime tvoje....»
BOG: «Misliš li ti to ozbiljno?»
MOLITELJ: «Zar bi trebao tu nešto ozbiljno misliti?»
BOG: «Želiš zaista da se moje ime sveti? Što ti to uopće znači: «sveti se ime tvoje?»
MOLITELJ: «Pa to znači.... bhh.... to znači.... phh, zaboga .. Ne znam što to znači! Odakle bi znao što to znači!
BOG: «To znači da me želiš slaviti, da sam ti ja poseban, da sam ti važan, da ti je moje ime dragocjeno»
MOLITELJ: Aha, hm, .. kužim... Dođi kraljevstvo tvoje, budi volja tvoja, kako na nebu tako i na zemlji....
BOG: «Radiš li ti na tome?
MOLITELJ: Ha? Misliš na tome da dođe kraljevstvo tvoje? Pa naravno! Idem svake nedjelje u crkvu, dajem milostinju, čak dajem i za misije.
BOG: Ja želim više; želim da dovedeš svoj život u red, želim da ostaviš navike koje drugima idu na živce, da naučiš misliti na druge. Želim da pomogneš ljudima, da im pokazuješ put ka Istini, da liječiš bolesne, oslobađaš zatočene, nahraniš gladne... Jer sve što učiniš za te ljude za mene si učinio.»
MOLITELJ: Zašto to govoriš baš meni? Kao da ja mogu nahraniti gladne, pomoći siromašnima...? Pogledaj samo koliko love imaju popovi i biskupi! Idi njima reci nek' se oni zauzmu za siromahe.
BOG: Oprosti ali ja sam mislio da stvarno moliš da dođe kraljevstvo moje i da bude volja moja. To, naime, počinje sasvim osobno kod onoga koji za to moli. Tek onda kada želiš isto što i ja, možeš biti vjesnik moga kraljevstva.
MOLITELJ: Ma to mi je jasno! ... Mogu sad nastavit molit?
«kruh naš svagdanji daj nam danas....»
BOG: hej-hej! Pa čovječe ti predebeo! Tvoja molitva te obvezuje nešto učiniti, kako bi milioni gladnih na ovom svijetu dobili svoj svagdanji kruh.
MOLITELJ: ... i otpusti nam duge naše kako i mi otpuštamo dužnicima našim..
BOG: «A šta je sa tvojim radnim kolegom?»
MOLITELJ: Njega mi ne spominji! Ti znaš već da me on javno blamira, da je uvijek arogantan prema meni, da mi diže tlak svojim ciničnim primjedbama. I on to zna! On mene uopće ne doživljava ozbiljno, on se sa mnom šprda... taj tip je....
BOG: .. znam, znam! A ipak, tvoja molitva?
MOLITELJ: Pa nisam baš tako mislio!
BOG: Ti si barem, iskren. Nego de mi reci, jel tebe čini sretnim tako živjeti pun bijesa i mržnje prema radnom kolegi?
MOLITELJ: Je, da! Taman posla! ...... To me razara, to me boli!!!
BOG: Ja te želim ozdraviti. Oprosti mu, i ja ću tebi oprostiti. Možda ja tebi ipak još prije oprostim. Onda su arogantnost i mržnja njegovi grijesi, a ne više tvoji. Možda ćeš pri tom izgubiti nešto od svoga novca i imidža. Ali to će ti donijeti mir u srce.
MOLITELJ: Hm, nisam baš siguran mogu li to...
BOG: Ja ću ti pomoći!
MOLITELJ: ....i ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas od zla .. BOG: Ma ništa lakše od toga. Samo mi reci koje te osobe i situacije uvode u napast.
MOLITELJ: Kako to misliš?
BOG: Znaš ti svoje slabe točke: neodgovornost, rasipnost, škrtost, seksualnost, agresivnost, odgoj.... Ne daj napasti niti jednu jedinu šansu!
MOLITELJ: Čini mi se da mi je ovo nateži očenaš kojeg sam ikada izmolio, ali sad je prvi puta moja molitva ima veze sa mojim svakodnevnim životom.
BOG: Jako dobro! Napredujemo! Sada nastavi moliti do kraja.
MOLITELJ: Jer tvoje je kraljevstvo i moć i slava u vijeke vjekova. Amen.
BOG: Znaš što mi se sviđa? Kada me ljudi kao ti počnu ozbiljno doživljavati, iskreno moliti, slijediti i činiti ono što je moja volja. Kada ljudi primijete da ih njihov trud oko moga kraljevstava čini sretnim.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...