4.8.09

Svim mojim prijateljima


Svim mojim prijateljima koji su ........... OSTALI SAMI Ljubav je kao leptir. Što za njom više trčiš, tim te više razočara. Ali ako je pustiš da leti, doći će ti kad se najmanje nadaš. Ljubav te može učiniti sretnim, ali te ponekad može i zaboljeti. No najljepša je tek kad je pokloniš onome tko je toga vrijedan. Stoga ne žuri - nađi vremena i izaberi ono najbolje ZA SEBE.

Svim mojim prijateljima ........... KOJI NISU BAŠ SAMI
Ljubav nije nastojanje da postanemo neka druga “savršena osoba”. Ljubav se sastoji u tome da pronađemo osobu koja će nam pomoći da budemo savršeni onakvi kakvi već jesmo.

Svim mojim prijateljima koji se vole......... “IGRATI”
Nikad ne reci “VOLIM TE" ukoliko ti uistinu nije stalo. Ne govori o osjećanjima, ako ona nisu iskrena. Ne ulazi u nečiji život, ako toj osobi kaniš slomiti srce. Ne gledaj nikome u oči, ako je sve to što činiš jedna obična laž. Najokrutnija stvar koju muškarac može učiniti ženi i obrnuto: dopustiti joj/mu da se zaljubi, a da ne namjerava prihvatiti ni uzvratiti tu ljubav.

Mojim prijateljima koji su ........... SRETNI
Istinska mjera naklonjenosti nije vrijeme provedeno s osobom koju volite, već činjenica da ste, kada ste zajedno, dobri jedno prema drugome.
Mojim prijateljima koji su ........... U BRAKU
Ljubav nije “Ti si kriv!”, nego “Žao mi je.” Nije “Gdje si?”, nego “Evo me, tu sam!” Nije “Kako si mogao?”, nego “Razumijem!” Nije “Trebao si biti ovdje!”, nego “Zahvalan sam ti što jesi!”

Svim mojim prijateljima čije je........... SRCE SLOMLJENO
Slomljeno srce je slomljeno onoliko, koliko ti to želiš i bol ide duboko onoliko dokle ti dozvoliš. Pobjeda nije u tome koliko nam je puta srce bilo slomljeno, već to šta smo naučili iz toga.

Svim mojim prijateljima koji su........... NAIVNI
Kako voljeti: biti postojan ali nikada tvrd,
dijeliti ali nikada nepravedno, razumjeti
ali nikada negirati ono
što smo razumjeli, biti povrijeđen ali nikada prepustiti se bolu.

Svim mojim prijateljima
koji su ........... RAZOČARANI Boli te kada vidiš kako je voljena osoba sretna s drugim. No još je bolnije znati da je osoba koju voliš nesretna s tobom.
Svim mojim prijateljima koji se boje ........... PRIZNATI
Ljubav boli kad ostaviš nekoga. Još više boli kada te neko ostavi. Ali najviše boli kad se pred osobom koju voliš moraš pretvarati da to nije tako, plašeći se da će se ona poigrati tvojim osjećanjima.
Mojim prijateljima koji ........... VOLE POGREŠNU OSOBU
Beskrajno je tužno kada nekoga zavoliš, a ne shvaćaš da ta osoba nije zaslužila tvoju ljubav i da sa njom samo gubiš svoje dragocjeno vrijeme. Ako taj neko nije tvoje ljubavi vrijedan SADA, neće biti vrijedan ni za jednu, ni za 10 godina . NIKAD!

SVIM MOJIM PRIJATELJIMA
Želim da ste prema osobi koju volite: pošteni, nježni, zreli, nepromjenjivi, da je štitite i hrabrite, da ste zahvalni i nesebični.

mirella
Ja: hvala mireli


Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...