16.1.09

Dječja pisma Bogu




Dragi Bože! Umjesto da dopuštaš da ljudi umiru i onda stvaraš n
ove, mogao bi zadržati one koje već imaš.




Dragi Bože! Možda se Kain i Abel ne bi t
oliko svađali da su imali svoje sobe. Tako je s mojim bratom.



Dragi Bože! Ako ćeš me gledati u nedjelju u crkvi, pokazat ću ti svoje nove cipele.



Dragi Bože! Vjerujem da ti je teško voljeti sve ljude na svijetu. U mojoj obitelji ih je samo četvero i to mi nikako ne uspijeva.



Dragi Bože! U školi su nam rekli što radiš. Tko radi umjesto tebe kada si ti na odmoru?




Dragi Bože! Jesi li zaista zamislio da žirafa tako izgleda ili je to bila pogreška?



Dragi Bože! Tko obilježava crte oko zemalja?




Dragi Bože! Čitali smo da je Thomas Edison izumio struju. Ali na vjeronauku su nam rekli da si to ti napravio. Sigurno ti je ukrao ideju.




Dragi Bože! Nisam mislio da narančasta pristaje uz ljubičastu sve dok nisam vidio zalazak sunca koji si stvorio u utorak. To je bilo guba.



Dragi Bože! Što znači da si ti LJUBOMORAN Bog? Mislila sam da imaš sve...




Dragi Bože! Ponekad mislim na Tebe i kad se ne molim.




Dragi Bože! Od svih ljudi koji rade za Tebe, najviše volim Nou i Davida.





Dragi Bože! Pročitala sam Bibliju, i našla riječ MOLITI. Što znači? Nitko mi ne želi reći.


Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...