28.8.11

Jelica u stotom autobusu hodočasnika na festivalu mladih u Međugorju


"Draga djeco ! Danas vas pozivam na obraćenje.

Dječice, niste dovoljno sveti i ne zračite svetost drugima, zato molite, molite i radite na osobnom obraćenju kako biste bili znak Božje ljubavi drugima.

Ja sam s vama i vodim vas prema vječnosti za kojom treba žudjeti svako srce.

Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu"(poruka Kraljice Mira od 25.08.2009)


Riječi su to naše Majke Međugorske-Kraljice Mira. Ona nas vodi prema vječnosti za kojom žudimo. A tko nas vodi do nje? Molitva, molitva i Njezin poziv k Njoj. U tome nam pomaže i vjerna međugorska hodočasnica naša Jelica Bikfa. Koliko hodočasnika je odvela u Međugorje od 2002. godine, možda će jednog dana i sama izračunati. Koliko obraćenja i koliko svjedočanstva, to zna samo dragi Bog. Za sada znamo samo to da je u devet godina organizirala ni manje ni više nego sto autobusa.

To zaista nije malo, a niti je lako. Ako mi ne vjerujete, pokušajte sami. Ja sam s njom bila sedam puta, uvijek sam bila prezadovoljna i znam da je mnogo put ai njoj bilo teško, ali s puno vjere i ljubavi uspjela sve izvesti kako treba i mislim da bi većina njenih hodočasnika posvjedočila isto. A zadovoljiti nekoliko tisuća ljudi, to nije mala stvar.

Zato ti , Jelice, od svega srca hvala za sav tvoj trud koji su uložila da bi odvela hodočasnike u sto autobusa k Majci Božjoj Međugorskoj, i našoj Majci, koja uvijek ustrajano nastoji da nas vodi k svome Sinu Isusu Kristu. Hvala i dragom Bogu što nam je dao tebe, koji ti daje snagu i ustrajnost u tom poslanju. Molimo Ga da te blagoslovi, čuva i vodi, da još dugo radiš u Njegovu vinogradu, da uz Njegovu milost imaš snage i ne posustaneš još dugo, dugo. To ti želimo svi mi koji smo makar i jednom bili s tobom, da i dalje zračiš svojom ljubavi za Međugorje.

"Na to se putovanje odlučio, ne zato jer si ga sam izmislio, nego zato jer ti je Netko uputio poziv , a ti si taj poziv prihvatio. To ti objašnjava zašto si se odjednom odlučio poći na put". (Citat iz Mistika Davida Torkingtona)

To vrijedi za tebe, Jelice, kao i za sve nas - tvoje hodočasnike.

Štefica Lazar

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...