19.12.10

Božićni velesajam u Zagrebu popraćen sa prvom Duhovnom obnovom


Božićni velesajam u Zagrebu popraćen sa prvom Duhovnom obnovom patera Z.Linića

Četvrta nedjelja Adventa na dan Gospodnji 2010. godine na zagrebačkom velesajmu bila je popraćena duhovnom obnovom koja je započela s pjesmom Kriste u tvoje ime, u izvođenju članica zajednice iz Tabora i paterom Zvjezdanom Linićem.
Ovaj događaj je primjer kako svjetovno i duhovno mogu biti povezano u jedno hvale vrijedno djelo. Osim svjetlucavih paviljona pripremljenih za potrošnju i zabavu djece i odraslih, uprava velesajma otvorila je vrata svoje kongresne dvorane i vjernicima, jer Božić je u slavu i na čekanje malog Boga, pa neka se zna. To ja kažem , a pater Linić započeo je s tumačenjem važnosti „neka se ne zaboravi“ kroz stoljeća važni povijesni događaji. Ne zaboravši tako spomenuti i dolazak blagopokojnog Pape Ivan Pavla II među hrvatski narod koji je volio. Dakle priča o Božiću je povijesni događaj a ne neka legenda. I dok slavimo uz Božićne pjesme koje su bogate i lijepe, živi Krist koji je pobijedio smrt. Koji su sadržaji koji nas vežu uz Božić.? Mi smo hram Božje slave ako je naše srce otvoreno....kao Mariji koja reče...“neka mi bude po volji tvojoj“ Anđeo Gabrijel kaže „ne boj se Marija“
Anđeli , nositelji radosne vijesti, pojavljuju se tu i Josipu koji je htio povući se misleći kako Marija pripada Bogu isto mu kaže „ne boj se“. Nije ni čudo kako je Crkva izabrala svetog Gabrijela za zaštitnika Medija, zato treba moliti za njih. U Bibliji se oko 360 puta kaže NE BOJ SE za svaki dan u godini jer Bog zna da nam to treba, kada smo u nedoumica, strahu, paranoji, depresiji, krize,svijet je pun straha a Božić nam želi darovati ohrabrenje. Sjetimo se Marije i Josipa dok su tražili smještaj, našli su spilju kako bi se Bog utjelovio na zemlji.
Kroz Bibiju ima ropstva, ratova, potopa kao posljedice zlih grijeha no Biblija nas uvijerava da će dobro pobijediti jer nije zlo jače od dobra. Zapisano je: Ne boj se jer ja sam stobom....
Kako vidimo Isusa, kako ga zamišljamo? Duge smeđe kose, plavih očiju. Neki mistici su ga opisivali kao i Mariju po čijim opisima su umjetnici izrađivali slike i kipove. No kad bolje pogledamo , nisu uvije istog lika, a to znači da se ne trebamo vezati uz vizualno. I Božić je vizualan. Vidimo jaslice, životinje a mi katolici vidimo i Isusa jer vjerujemo da je s nama što je i tajna Božje prisutnosti s nama. Sjetite se da je Isus govorio apostolima dok je bio omeđen s njima „bit će vam bolje kad ja odem, imat ćete me više“...Ja vjerujem da je Isus sada s nama ovdje jer kazao je „gdje vas je dvoje i više okupljeno u moje ime i ja ću biti s vama, a isto tako on je sada i u katedrali na svetoj Misi i dalje.Tajna Kristove muke, smrti i uskrsnuća , sveta Misa nadvisuje Kristovu prisutnost. Božić je radostan, djetinje nas privlači, tu su pastiri, svi su hepy. Anđeo navješćuje pastirima veliku radost. Isus je došao da nam donese radost ! Na poslu nevelje, otkazi, plaće, uvrede ...a Isus je kazao „želim da vaša radost bude potpuna“.
Pjevamo svi uz gitaru Kriste budi naša radost a pater na glas moli ...dotakni nam srce radošću, smiluj se svima bolesnim, u depresiji, dopri do njihovih srca, da uđe vedrina i smisao....
Po svetom Franji koji je prvi osnivač živih jaslica ( a on je vjerovao u Božju providnost), tako i vi kad vidite vola i magarca uz te jasle s poštovanjem ih gledajte jer vol i magarac „poznaju jasle gospodara a Izrael ne poznaje“
Pjevamo svim srcem Kakav prijatelj je Isus.
Božić je blagdan djece. Dječjeg smjeha, pa molimo da nam domovi budu puna djece. Važne su nakane molitve da se roditelji ne boje imati više djece , da ne bi postali starački narod. To je dar neba, Oca, „ti si ljubljeno dijete Oca“.
Božić je i Blagdan obitelji. Molimo da sve naše obitelji budu okupljeni u molitvi , pjesmi , da se nađu oko stola.
Bog je postao čovjek –čovjek ljubavi i praštanja.

Ovih dana čestitajte, šaljite sms-ove svima, ne zaboravite nikoga. Molim vas srcem recite to i blagoslovom. Svi smo mi nesigurni, u strahu doma , (hoće li muž doći pijan) na poslu,nemiri su svugdje, al za Božić recite MENE SE NEMOJ BOJATI.

Napisala sanna. Eto tako i ja Sanja, potaknuta ovom duhovnom obnovom i čarima Božića želim na kraju ove priče moliti sve svoje prijatelje, voljene u Kristu koje sam možda uvrijedila, povrijedila, koje sam zakinula u nečemu, neka mi oproste u ime Isusa Krista i neka znaju da sam u isto Ime i ja učinila isto u srce svome, jer Bog je ljubav.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...