25.12.09

Zašto sam se rodio ?!





Rodio sam se kao siromah

da ti u meni možeš naći svoje bogatstvo.


Rodio sam se malen

da ti ne želiš vladati drugima.

Rodio sam se u staji


da ti naučiš posvećivati svaki prostor.


Rodio sam se u spilji


da svaki čovjek dobre volje ima pristup k meni.


Rodio sam se slabašan

da me se nikad ne bojiš.

Rodio sam se bez oružja

da ti imaš povjerenje u moju dobrotu.



Rodio sam se iz ljubavi

da ti nikad ne sumnjaš u moju ljubav.

Rodio sam se noću

da povjeruješ kako mogu prosvijetliti svaku stvarnost.

Rodio sam se gol, kaže Bog,

da se ti možeš odreći samoga sebe.



Rodio sam se kao čovjek


da se ti nikada ne sramiš biti ono što jesi.

Rodio sam se kao čovjek

da ti možeš postati Bog.


Rodio sam se kao Marijin sin

da ti možeš imati majku.



Rodio sam se kao sin kojeg je Josip prihvatio

da ti razumiješ kako je pravi otac onaj koji daruje ljubav i zaštitu.

Rodio sam se u jednostavnosti

da ti ne budeš kompliciran.

Rodio sam se ponižen


da ti možeš izbjeći svaku oholost.



Rodio sam se u skrovitosti

da ti možeš izbjegavati svako isticanje.

Rodio sam se kao dijete,

da ti naučiš biti jednostavan kao dijete.


Rodio sam se zbog tebe,


da svi možemo poći u kuću Očev



SRETAN VAM I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ
Sanna

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...