5.5.10

Evo ti Majke- Marijin svibanj




Kad Isus vidje majku i kraj nje učenika
kojega je ljubio, reče majci: "Ženo! Evo ti sina!" Zatim reče učeniku: "Evo ti majke!"

( Ivan 19, 26-27 )

Ja sam po Mariji došao na svijet;
Ja se uvijek po Mariji rađam i rastem u dušama.
Marija može toliko bolje vršiti prema tebi svoje duhovno majčinstvo,
ukoliko se ti više prema njoj vladaš
kao odano i poslušno dijete.
Ljubi sinovski moju Majku,
koja je s toliko razloga i tvoja Majka.

Kao što majka prilagođuje hranu svome djetetu i pripravlja svoje dijete,
kako bi tu hranu primilo,
tako Marija prilagođuje milost tvojoj duši i pripravlja tvoju dušu milosti.
Što više Marija bude u tvom životu,
to ću Ja više djelovati u tebi.

Ljubi Nju mojim Srcem.
Ljubi mene njezinim Srcem.
A onda traži puno;
ima čudesa, koja činim samo na njezin zagovor.
Doći k mojoj Majci, znači doći k meni.


Moliti moju Majku, znači moliti mene.
Častiti moju Majku, znači častiti samoga mene.
Toliko sam Ja jedno s njom!

Misli na Nju češće;
Ona će ti pomoći misliti na mene.
Ljubi je nježnije,
Ona će te učiti bolje ljubiti mene.
Moli je žarče,
Ona će ti pomoći postati onakvim,
kakvim te Ja želim.

Ti ni ne misliš, što joj već sada duguješ.
Ti ni ne misliš, što bi ti još Ona mogla učiniti.
Moć njezinog zagovora u tvoju korist mjeri se
snagom tvoje molitve upravljene njoj.
Tvoje pouzdanje u nju jest mjerilo, kojim se mjeri
širina njezina posredovanja u tvome životu.
Što Ona bude više u tvom životu,
to ću Ja više djelovati u tebi.

Ja ti stavljam u službu moju Majku.
Njezina je jedina želja posredovati za ljude.
No molitva, koja sa zemlje uzlazi k Nebu
tako je slaba prema vašim ogromnim potrebama.

Kad bi još ljudi htjeli priznati svoju bijedu.
Ali oni su ili zadovoljni, ili nezadovoljni.
Oni ne znaju moliti milost,
jer im njihova oholost ne dozvoljava kazati
da su vrijedni sažaljenja,
a moje milosrđe može stupiti u djelo samo ondje,
gdje se bijeda priznaje i gdje se moli pomoć.

No kad bi se više molilo mojoj Majci, Majci milosrđa,
svijet bi ponovno uhvatio ravnotežu u milosti.
Moli moju Majku intenzivno,
u ime onih, koji i ne pomišljaju moliti.

Želiš li pribaviti mome Srcu veliku radost?
Želiš li biti svijetu od velike koristi?
Prikaži mi tad često moju Majku.
Ne možeš mi ljepšeg dara prikazati,
a ni korisnijeg za vas,
nego li mi prikazati sadašnje molitve moje Majke.
Njezine su želje toliko široke,
kao što je široka bijeda svijeta.

Kolike li radosti za mene,a također i za Nju,
kad vidim, zahvaljujući tom daru vojujuće Crkve,
kako njezine molitve postaju opet djelotvorne,
kako njezina ljubav opet postaje zaslužna,
kako prikazanje cijele njezine djelatnosti
služi za produhovljenje cijeloga čovječanstva.

Prikaži mi moju Majku.
Ona je nježni cvijet čovječanstva,
ono što je u stvorenju bilo
najdraže, najdivnije, najodličnije.


Prikaži mi moju Majku.
Ti na to imaš pravo,
jer sam ti je Ja dao
i jer si ti njezino dijete.
Ona je tvoje bogatstvo,
tvoja sreća,
tvoje jamstvo,
tvoja riznica,
tvoja moć.

Prikaži mi moju Majku.
Ona to toliko želi!
Ona to očekuje.
Kad bi vi mogli vidjeti, koliko vas Ona ljubi!
Ona bi vam tako htjela pomoći,
poslužiti vas,
nahraniti,
njegovati,
liječiti,
ispuniti vas mnome.


Kada je prikazuješ,
ti joj dopuštaš pokazati sve što vrijedi.
Da, prikaži mi moju Majku.
Ti imaš u njoj najuspješniju tajnu, kako ćeš
proslaviti moga Oca i pribaviti mir ljudima.


Ovo je sin moj ljubljeni, Njega slušajte!

( Mk 9,7)

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...