4.11.09

Od lošeg prema boljem


Od lošeg prema boljem
Za sve LOŠE što ja mislim i(li) kažem,
Bog ima POZITIVNO rješenje....

Ja kažem:

To je nemoguće
Bog kaže:
Sve je moguće Luka 18, 27

Ja kažem:

Umoran sam

Bog kaže:
Ja ću te odmoriti Matej 11, 26 – 30

Ja kažem:

Nitko me uistinu ne voli

Bog kaže:
Ja te volim Ivan 3, 16 & 13, 34

Ja kažem:

Ne mogu dalje

Bog kaže:
Moja milost je velika 1 Korinćanima 12, 9 & Psalmi 91, 15

Ja kažem:

Ne mogu pronaći izlaz

Bog kaže:
Ja ću ti pokazati put Mudre izreke 3, 5 – 6

Ja kažem:

Ne mogu ja to

Bog kaže:
Možeš učiniti sve Filipljanima 4, 13

Ja kažem:

Ne mogu si oprostiti

Bog kaže:
Ja ti opraštam 1 Ivanova 1, 9 & Rimljanima 8, 1
Ja kažem:

Osjećam se potpuno samim

Bog kaže:
Nikada te neću napustiti niti zaboraviti , Hebrejima 13, 5

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...