14.4.10

Rado, Isuse za tebe



Rado, Isuse, za tebe...

Tekst: Fra Zvjezdan Linić
Pripremila: Dijana


Životopisci spominju kako je Franjo bio razoružan svaki puta kad bi ga netko nešto zamolio

«u ime Božje».

Tada je morao udijeliti milostinju onome koji ga je prosio ili naprosto sve učiniti po želji molitelja.
Najsigurniji način da se nešto postigne kod Franje bio je upravo taj da se moli za ljubav Božju.
Jednom, još prije obraćenja, na taj ga je način neki siromah zatražio milostinju; Franjo je u tom času bio neraspoložen pa je odbio siromaha. Kad je, međutim, nakon nekoliko trenutaka, došao k sebi, shvatio je kakvo je zlo učinio i sav nesretan potrčao za siromahom da ga nađe i udijeli mu milostinju. (1 Čel 17).


Čovjek se često nađe u sličnoj situaciji.

Često «ustanemo na lijevu nogu», ili nismo raspoloženi za ljubav i uljudnost.

Često ne znamo s ljubavlju vršiti ono što se od nas očekuje

No u tome ti može pomoći molitva koja će te osposobiti da sve prihvaćaš
i sve vršiš iz ljubavi prema Gospodinu Isusu.

Takva molitva može biti prikladna za jutarnje osmišljenje dana,
a katkada na sličan način možeš i navečer predati Gospodinu svoje uspjehe i neuspjehe što su ispunjali tvoj dan.

Tebi za ljubav, Isuse, prihvaćam početak ovoga dana.

Rado se odričem daljnjega spavanja premda mi tijelo još traži počinka i odmora.

Ustajem tebi za ljubav.

Iz ljubavi prema tebi prihvaćam, Isuse, današnji dan i sve što me u njemu čeka.

Ako je to i običan svakodnevni posao, Isuse, iz ljubavi prema tebi sve ću učiniti što bolje mogu, sve ću činiti s ljubavlju.

Osobito ću nastojati, Isuse, radi ljubavi tvoje dati

nabolje od sebe upravo onim poslovima koji su mi posebno teški i dosadni,

koji me ispunjaju osjećajem da sam iskorištavan i koji me frustriraju,

koji ne odgovaraju mojim unutarnjim sposobnostima i težnjama.

Tebi za ljubav, Isuse, pospremit ću kuću, pripraviti doručak, očistiti sobu, pomesti stubište, obrisati prašinu, očistiti cipele…

Da, Isuse, sve ću to učiniti tebi za ljubav.

Tebi za ljubav, Isuse,

pazit ću da nikoga ne povrijedim, da nitko ne trpi zbog moje nepažnje, zaboravljivosti i grubosti.

Tebi za ljubav govorit ću tiše, neću svojom bukom smetati drugima, neću podizati glas.

Pripazit ću, Isuse, tebi za ljubav, da nitko ne bude kraj mene žalostan.

Tebi za ljubav, Isuse, nastojat ću radosno i s puno pažnje susretati sve ljude na svome putu.

Tebi za ljubav, Isuse, s mirom ću i blagoslivljanjem podići telefon svaki puta kad bude zvonio, mirno i s ljubavlju pozdraviti i prihvatiti svaku osobu koja zove.

Isto ću tako prihvatiti i one koji budu nazvali krivi broj;

Tebi za ljubav ću im pokušati pomoći ako to budem mogao.

Radosno ću, Isuse, susresti one koji budu pozvonili na moja vrata, ma tko to bio.

Hvala ti za one koji su mi prirasli srcu.

Rado ih primam, ali danas želim,

Isuse, tebi za ljubav

radosno prihvatiti i one koje ne bih od prve primio.

Tebi za ljubav danas primam,

Isuse, donositelje različitih računa koje treba platiti; radi ljubavi tvoje, Isuse, primat ću jednako i ugodne i dosadne posjetioce i biti prema svima ljubazan i dobar.

Tebi za ljubav, Isuse, neću se ljutiti na neugodnosti današnjeg dana.

Znam da se toliko toga može dogoditi što ne odgovara mojim planovima.

Puno toga može drukčije ispasti nego li sam zamislio.

Ipak, Isuse, želim to prihvatiti iz ljubavi prema tebi.

Znam da sve možeš okrenuti na dobro onima koji te ljube.

Želim, Isuse, da me danas u svemu nadahnjuje i vodi tvoja ljubav.

Radi ljubavi tvoje, Gospodine, neka bude sve kako ti hoćeš.

A na kraju dana, u svojoj večernjoj molitvi, stavit ću pred Gospodina sve svoje uspjehe i neuspjehe, nastojanja, ostvarene planove, kao i ono nedovršeno; stavit ću pred Gospodina svoje poteškoće i muke.

U svemu želim da se njegova ljubav očituje kao pobjednica, kao ona koja sve pobjeđuje i sve okreće na dobro.

Hvala ti, Isuse, što me i danas tvoja ljubav pratila i vodila.

Hvala ti za sve.

Radi ljubavi tvoje, Isuse, zahvaljujem na svim uspjesima današnjega dana.

Hvala ti što sam ispunio svoje planove.

Hvala ti što je mnogo toga pošlo upravo onako kako sam ujutro zamislio.

Ipak, Isuse, radi ljubavi svoje, ispravi sve ono što nisam znao dobro učiniti.

Ti znaš, Gospodine, one koje sam ostavio prikraćene u ljubavi, koje sam ranio, koji su se razočarali, koji su ostali gladni pred mojim vratima.

Ti znaš sve koje nisam primio radi ljubavi tvoje.

Tebi je znano sve što ne mogu ispraviti.

Molim te, Isuse, da ti to ispraviš i nadoknadiš u svojoj neizmjernoj ljubavi.

Budi sa mnom, Isuse, u svemu što mi je ovaj dan učinio teškim.

Prihvaćam sve iz ljubavi prema tebi, Isuse!

Nastavi s molitvom sve dok ne proživiš svoj dan pred Isusom.

Molitva može postati još jednostavnija i kraća, ali i obuhvatnija.

U tome ti može pomoći ponavljanje riječi:


«Rado, Isuse, radi tebe..».


I kroz to ponavljanje u srcu misli na sve ono što te u određenom danu čeka ili što si u onom danu proživio.

Tada će sve dobiti pozitivni predznak vjere i ljubavi prema Gospodinu, i tvoji će dani biti ljepši i osmišljeniji.

Bit će ispunjeni ljubavlju.
sanna

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...