14.6.11

Ponos ( I am proud to be)



PONOS (I AM PROUD TO BE..)

Dok se u mom gradu priča o tzv. povorci ponosa – ja
svjedočim: I am proud to be…

Ponosan sam što sam čovjek, s dostojanstvom djeteta Božjega,
koji iskreno vjeruje da ga Bog, dobri Otac voli i da mu je u
Isusu Kristu to i pokazao!

Ponosan sam što sam vjernik, katolik, član Crkve koja jest
slaba i grešna, ali i koja je ovih dana pokazala da je vjera
nosi, kad slavi svoga Gospodina i Spasitelja!

Ponosan sam na zajedništvo mnogih obitelji, koje s istinskom
radošću na licima i djecom u naručju, svima posvjedočiše
što je i gdje je prava ljubav!

Ponosan sam što sam Hrvat, član naroda svijetla obraza, kojemu je svjetiljka križ Spasiteljev po svjedočanstvu blaženog
Alojzija Stepinca.

Ponosan sam što je moju domovinu pohodio Sveti otac… i što je rekao na sav glas ono što i ja mislim i u što vjerujem, bez
oportunizma i bojazni.

Ponosan sam što su troškovi njegova pohoda iznosili manje od 10 kuna po glavi stanovnika, a mnogi bi dali i puno više…i što ni jedna nije odnesena iz Hrvatske!

Ponosan sam što je i predsjednik države, nadam se iskreno,
priznao korjenite i temeljne vrijednosti kršćanske kulture
koja je nadahnjivala našu povijest!

Ponosan sam jer su i biskupi očitovali istinu da dobro ne
određuju državni zakoni, i da svaki čovjek ima naravno pravu
na obitelj, te da je ubojstvo nerođene djece – zločin!

Ponosan sam što su mladi Hrvati katolici pokazali da vjeruju
Bogu u Isusu Kristu, i da se znaju u šutnji pokloniti Jedinom
koji je dostojan ljudskog poklonstva.

Ponosan sam što se nitko nije osvrtao na onih tridesetak što su demonstrirali protiv dolaska pape, pa makar se sad opet pojavili na naslovnim stranicama.

Ponosan sam što se na licima svih koji su se susreli s papom
vidjela iskrena radost, i da iza 50 tisuća mladih nije ostao
razbijen ni jedan izlog ili demolirani tramvaj!

Ponosan sam i na sve sjemeništarce i bogoslove, svećenike i
redovnike mlade i stare, i na sve djevojke pripravnice i
redovnice, dok raspjevani kliču: Veliča duša moja Gospodina!

Ponosan sam što Sveti Otac nije odbio susret ni s kim, iako je
susret s njim odbio onaj tko se protivi kršćanskoj vjeri, a
dovodi razne gurue i udjeljuje im ordene!

Ponosan sam što se katolička većina u ovoj zemlji ne boji
dobrote i istine koju agresivna manjina zdušno pogrđuje, nego
je slavi u ljepoti euharistijskog bogoslužja!

Ponosan sam na sve vjernike koji su sudjelovali na svetoj misi saSvetim Ocem, a bilo ih je toliko, da bi u omjeru, na primjer uItaliji, trebalo biti 6 milijuna!

Ponosan sam ne samo na dva dana radosti, nego na nanovo uzoranu njivu i posijano sjeme vjere, hrabrošću nade i duhom ljubavi !

Ponosan sam na tebe, oče Benedikte! Hvala ti što si mi osnažio duh. Neka te dobri Bog na svim putovima prati, da Kristova zastava zavijori svijetom. Amen.

don Ante Mateljan, 7. lipnja 2011.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...