5.2.11

Proklamacija Božje riječi



PROKLAMACIJA BOŽJE RIJEČI ............
Vlč. Dražen Radigović
PROKLAMACIJE ZA OBITELJ ...
1. Isus je Kralj naše (moje)obitelji.
2. Isus je Gospodin naše (moje) obitelji.
3. Božje Kraljevstvo i Njegova pravda vladaju (prebivaju) u mojoj obitelji.
4. Ja i moj dom služit ćemo Jahvi.
5. Ja i moj dom predajemo svoje živote Jahvi nad vojskama.
6. Ja i moj dom obećajemo Isusu Kristu vjernost i poslušnost.
7. Ni jedno oružje skovano protiv naše (moje) obitelji neće uspjeti.
8. Naša (moja) obitelj je zaštićena Isusovom Krvlju.
9. Naša (moja) obitelj odbacuje i odriče se sotone i svake njegove vlasti.
10. Božji blagoslov je nad mojom obitelji.
11. Božji mir i ljubav vladaju u mojoj obitelji.
12. Božja prisutnost je u nama i među nama

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...