4.12.09

Savjeti



Savjeti

Jednoga dana zamolio sam Boga za savjet

kako živjeti na ovoj Zemlji…

Bog mi se približio i na uho mi tiho rekao…

Budi poput Sunca.
Ustani rano, i nemoj ići u krevet kasno…

Budi poput Mjeseca. Sjaji u tami ali budi podčinjen većem Svjetlu.

Budi poput ptica.

Jedi, pjevaj, pij i leti.

Budi poput cvijeća,

Voleći sunce, ali vjeran svojim korijenima.

Budi poput vjernog psića, ali samo svome Bogu.

Budi poput voća.

Prekrasan izvana, a zdrav iznutra.

Budi poput dana, koji dolazi i odlazi bez hvalisanja.

Budi poput oaze.

Daj svoju vodu žednima.

Budi poput krijesnice,
Iako malena, baca svoju vlastitu svjetlost.

Budi poput vode,

Dobar i svima jasno vidljiv

Budi poput rijeke,

Uvijek idi naprijed.

A iznad svega,

Budi poput raja:

Budi Božji dom.

Nauči me

da vršim volju tvoju,

jer ti si Bog moj.

Duh tvoj dobri

nek me

po ravnu putu vodi!

Psalam 143:10


Gospode, ne dozvoli da ostanem gdje sam sada.

Pomogni mi da postignem ono što Ti želiš da budem.

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...