7.5.09

Hodočašće u Međugorje od 30.travnja do 02 svibnja 2009





Poruka, 25. travnja 2009.

“Draga djeco! Danas vas sve pozivam da molite za mir i da ga svjedočite u svojim obiteljima kako bi mir postao najveće blago na ovoj nemirnoj zemlji. Ja sam vaša Kraljica Mira i vaša majka. Želim vas povesti putem mira koji dolazi samo od Boga. Zato molite, molite, molite. Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu


O Marijo moli za nas !

Okupivši se svi ljudi dobre volje i vjere krenuli smo iz Zagreba, Prečkoga u 22:00 sata.za Međugorje, svetu zemlju Hercegovinu

Došao nas je blagosloviti pred put kapelan Anđelko koji je u blagoslovu "istresao" sve molitve zaštita i milosti na nas. Putovali smo okupljeni sa svih strana lijepe naše, a Ana i Mirjana okupile su nas prvi puta uz pomoć Majčice kako su same kazale jer dok je Ana dogovorila autobus i rezervirala smještaj u Međugorju gazda je pitao koliko ljudi će doći Ano a ona nije imala nikoga još i rekla 40 tak. On je rekao " Imam planirane Francuze sa punim pansionom ali ako vi iz Hrvatske dolazite njima neću potvrditi" a Ana je znala da je Gospa s njom i kazala:"Ma sigurnih je 40 ako ne i više." i bilo nas je više.

U rane jutarnje sate pozdravili smo Gospin kip ispred crkve svetog Jakova zaštitnika hodočasnika, otišli do groblja i uputili smo se pred Vickinu kuću, staru koja je već bila "okupirana" masama stranaca. Ljudi moji alijana, iraca, slovaka, francuza, nijemaca i iz svih strana svijeta hodočastili su u gradić BiH. Vicka vidjelica koja živi i moli u Međugorju sa svojom obitelji dočekala je sa prevodiocima na svim jezicima i srdačno sve blagoslovila i govorila poruke koje ima od Gospe za nas:

Gospa nam preporučuje "molite svaki dan KRUNICU RADOSNU, ŽALOSNU I SLAVNU, Gospa preporučuje, postite srijedom i petkom o kruhu i vodi samo….

Hodočastilo se na Križevac do velikog bijelog Križa u čijem je temelju komadić drveta Isusovog raspela, mjesto koji su mještani sami gradili svojim rukama bez struje i na leđima nosili vreće cementa.i sve ostalo potrebno za gradnju. Križni put na strmini hodočaste i stari i onemoćali.

S obzirom da je bio prvi petak u mjesecu, dan kada je pobožnost Božanskog Milosrđa pohitali smo svi na ispovijed, svetu misu a potom pobožnost klanjanja pred križem. Uvečer umorni i sretni zaspali u svojim krevetima.

Hvalim Gospodinu na milostima koje sam zadobila na Njegovom bivanju sa svima nama i na poruci koju smo primili preko njegove službenice u objavi:

"Pred lice Majke svoje vas molim dok će vas ona oblačiti u nježnosti, ja ću vam rane zacjeljivati. U Ljubavi Svoga Srca satkao sam svakoga od vas, budite jedni drugima radost na ovom hodočašću…..jer…..

Drugi dan ustali smo u 5 i nakon doručka pohitali u podnožje Podbrda naći mjesto za molitvu mjesto gdje ćemo se klanjati Majci našoj Mariji. Mirjana je došla do plavo obojenog raspela gdje je jednom Gospa sakrila dječicu kada ih "milicija "tražila a Ivan, vidioc je poslije da zaštiti križ od hrđe uzeo od tate plavu (dinamo) boju i obojio ga, tako je postao plavi križ.


U molitvi u kojoj su prevladavale mase Talijana naš Zdravo Marija se nije čuo od talijanske Santa Marije al mi znamo da je Majčica sve nas čula u srcima. Kada se je Gospa ukazala Mirjani, vidjelici, nastala je potpuna tišina, nije se ni disanje moglo čuti, to je bio veličanstveni trenutak koje smo dočekali na koljenima u molitvi i suzama koje su nam teke oko 2 minute. Poruku su pročitali na razglas…..

"Gospa je bila jako žalosna. Samo je rekla poruku i blagoslovila nas:"

"Draga djeco! Već dugo vam dajem svoje majčinsko srce i pružam svoga Sina
Vi me odbijate.
Dozvoljavate da vas grijeh sve više obuzima. Dozvoljavate da ovladava vama i oduzima moć rasuđivanja.
Jadna moja djeco, osvrnite se oko sebe i pogledajte znakove vremena. Zar mislite da možete bez Božjeg blagoslova?
Ne dozvolite da vas tama obavije. Iz dubine srca zavapite za mojim Sinom! Njegovo ime raspršuje najveću tamu!
Ja ću biti sa vama samo me pozovite!"
"EVO NAS MAJKO VODI NAS"
HVALA VAM

Nakon što smo se okupili krenuli smo na novi križni put na Podbrdo , do Gospinom kipa i velikog drvenog raspela na vrhu. Na tom mjestu je tišina i molitva no mi smo se nedaleko uhvatili za ruke i izmolili Oče naš.

Hvala ti Gospodine i slava ti vječna, hvala za tvoju poruku što si bio s nama na križnom putu kako si i sam u privatnoj objavi kazao:

...trpim i danas, krvarim jednako, ništa manje nego kad sam bio vidljiv onom vremenu…ja sam prosjak tvoje ljubavi koji čeka tvoje milosrđe.Dotakni Me, da ja tebe dotaknem i da ti ostavim obraz svoj na Duši da se utisnem u tebe svojom LJubavlju i svojim postojanjima….

Hvala ti Gospodine na Veroniki i Šimunu koje si nam poslao na ovom hodočašću tvojoj Majčici, našoj Majčici.

O Marijooo, moli za nas !

Neki su na Podbrdu kupovali poklone a neki Gospin Kip koji je naša draga Ana sa žarkom željom nosila na glavi kazavši ; "Ma nosit ću ja Gospu na glavi"


Poslije obilnog i ukusnog ručka našeg domaćina, uputili smo se k Misionarkama ranjene obitelji koju vodi sestra Kornelija zajedno sa još par mladih sestrica u bijelim haljama, uvijek vedre i svakom daju ruku tko ih posjeti. Zajedno sa njihovom dječicom poslušali smo svetu misu, pjevali ZDRAVO DJEVO KRALJICE HRVATA, slavili i plakali poslikali se svi zajedno i poslušali riječi sestre Kornelije.Pohvalno je bilo što autobusi talijanskih tablica su dolazili s donacijama za djecu i čekali na susret sestre koja po cijele dane s njima priča Talijanski.

Pričala nam je sestra Kornelija kako imaju djecu od rata, invalida, djecu od 0 do 24 godina (kroz šalu) Snagu im je davala molitva Blaženoj Djevici Mariji. Nabrojala je VJERA, LJUBAV, MOLITVA I PROVIDNOST. Danas se ne govori o moralnoj krizi , moramo imati novo srce prema Gospodinu uvijek uz Mariju. Na prvom mjestu nam treba biti misa. Trebamo se srcem i dušom darovati Bogu. Znate što nas najviše bombardira? Televizija, 5 soba 5 televizija. Učinite oltari , slijedit će vas i drugi. Mi moramo kako Gospodin hoće a ne drugi da mi po njihovom.

Sva djeca u centru pomažu jedni druge, njih 115 su zajedno dok se ne osposobe za život i ima ih 70 koja idu u školu u selu i 4 km u Čitluk pješice, hodanje je dobro za dobar san .

Djeca se klanjaju se pred Presvetim .Treba biti jak u molitvi, kad dođem kući svojim primjerom prema obitelji i susjedima. Poštivam druge i branim svoje.

Na kraju smo pitali nekoliko pitanja i dobili odgovore na :"Fali li vam nešto ?" Ona : "Ne, mi vam imamo fax vezu sa Bogom" i pokazje rukom u nebo. Jednom smo dobili kamio 200 traperica za djece, bez gume u njima i mislimo si kako ćemo to djeci obuči kad eto ti drugi dan auta sa kutijom od nekoliko metara gume.

Jedna je starija gospođa pitala : "Mene su učili moliti sklopljenim rukama a danas mole raširenim, zašto tako ?" Sestra Kornelia:"Pa tako primate više milosti . Moja majka je imama devetero djece i devet krunica koje je molila za svakog od nas i jednu sa strane za posebne nakane.Uvijek kod molitve Oče naša raširila ruke i palac i kažiprst spojila u O."

Nastavili smo dalje prema vlastitim pobožnostima do 22 sata kad je bilo Klanjanje pred Presvetim, kada su se okupili pod vedrim nebom a i u crkvi preko 5000,00 talijana, i svih ostalih naroda. Osobno tome dajem najviše i najljepšu važnost jer slušati zahvale i molitve Gospodinu na svim jezicima , njih desetak , uz pratnju gitare u noći pod zvijezdama je veličanstveni trenutak u kojem na Gospodin časti raznim milostima. Važno je biti na koljenima ako nisi star il bolestan no tuga me spopala kad vidjeh koliki su sjedili.

Umorni u miru i blagoslovu zaspali smo u svojim krevetima kako bi ujutro ustali na misu.

Napustivši Međugorje po kišnom vremenu nastavili smo za Vepric, svetište iznad Makarske gjde smo se zadržali do podneva u druženju i molitvi. Vepric je ove godine slavio 100 godina postojanja i prekrasno mjesto ispunjeno krasnim kipovima Blažene Djevice Marije- Lurdske, Sv Antuna, anđela Gabrijela i ostalih anđela i kapelice za predivno izrađenim mozaikom .

Hvala ti Gospodine na ovom putu hodočašća, divnim Veronikama i Šimunima, hvala ti na zadnjoj Tvojoj objavi nama na ovome putu na koji ćemo krenuti ponovo uskoro.

…………………………………………………………………………………………………

Ja sam Onaj koji je tvorac mira zajedno sa Mojom Majkom Marijom, Mi smo most između Neba i Zemlje po kojem je Mir sišao da bi se nastanio i osatoo s vama i u vama,……….

Ja sam onaj koji je otkupio sve vaše strahove, i pretvorio ih u sigurnost i mir, samo mi se predajte,samo Moje Sveto ime zazovite i nastanite se u mome srcu. Mjesta ima za sve.

Ja primam siromašne,prljave,neispavane,žalosne,bogate,grešnei pravedne,jer svi ste Moji,za sve sam platio jednaku cijenom Ljubavi-Krvlju svojom.Neka vas ne brine sutra, već živite danas, ljubite danas, nosite mir danas, udijelite siromahe danas, obucite gologa danas, zagrlite nekog dana, jer gdje ćete sutra biti,možda vam je već sutra boraviti pred Licem Božjim,pred Sudom Njegovim,a vi djelo ne učiniste, već propustite ljubiti i ljubavi služiti.

Trčite Majci Mojoj primite se za Njene skute da vas Ona očuva od zlogaa kada vas ona uredi i uresi dovest će vas k Meni, samo po Majci Mariji dolazite k Meni, tko krene sam bez Nje taj se na putu izgubi. Ljubite Moju Majku, Ona je trpjela za vas a i danas trpi i daruje vam se neumorno i strpljivo i zadržava Ruku Suda Svevišnjega pronalazeći razloge da vas opravda, nadajući se da ćete se popraviti.

Bdijete djeco Moja nad srcima i čuvajte Ono što ste primili da posijano nikne, uraste i budite spremno za žetvu kad dođe čas a doći će vjerujte jer tako je zapisano,a sve zapisano bit će izvršeno. Budite spremni pod stijegom Božjim za posljednji Boj. Nebo daje znakove, na vama je hoćete li ih prepoznati .

Ljubi vas i blagoslivlja Tajna Vječne Ljubavi Neba i Zemlje koji je uvijek sa vama. Amen

O Marijoo moli za nas!

Sanna

2 komentara:

Anonimno kaže...

Prekrasno si napisala svjedočanstvo sa hodočašća u Međugorje, dirnule su me ove poruke koje si navela, duboko sam ganut... Tvoje pisanje nije tek običan putopis, ono je za sve nas jako poticajno i prilika je da se zamislimo duboko nad riječima koje nam poručuje Isus Krist, koji nas ljubi i blagoslivlja, Tajna Vječne Ljubavi Neba i Zemlje, koji je uvijek s nama... Hvala ti na ovom divnom svjedočanstvu, Bog Te Blagoslovio!

KARLO kaže...

Lijepo i nikako da se otmem dojmu, imao sam osjećaj sad kad čitam da sam tamo s tobom , da tamo dole kod gospe , jednostavan i snažan osjećaj , ti si ovo tako lijepo napisala , hvala ti , vidim i flomaster1 je tu , što reći jedan bolji od drugoga ,a isti kod gospodina u vjeri i ljubavi , ponosan sam što sam u bratskoj vjeri ljubavi s vama Milostu gospodnjom imiru bila i s mirom ostala Karlo

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...