30.3.09

Čistite samo ako morate



Moje dame!!!!!!

Pamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod.Kuća postaje dom kada na namještaju možete ispisati - Volim te.
Znala sam svakog vikenda provesti minimalno 8 sati čisteći jer sam htjela da sve bude savršeno - za slučaj da netko navrati do mene.Konačno sam shvatila jednog dana da nitko nije došao - svi su bili vani.
Zapni živeći i zabavljajući se. Sada kada me ljudi posjećuju, ne moram im objašnjavati stanje mog doma, svi žele čuti i zainteresirani su samo da čuju o stvarima koje sam radila dok živim i zabavljam se.Ako to još niste shvatile same - molim da poslušate ovaj savjet.Život je kratak. Uživajte ga.Čistite ako morate....ali ne bi li bilo bolje da naslikate sliku, ili napišete pismo, ili ispečete kolače ili tortu i poližete žličicu, ili zasadite sjeme, naučite razliku između želim i moram?
Čistite ako morate..................... ali nemate previše vremena...........sa pivom koje možete ispiti, rijekama koje možete preplivati, planinama na koje se želite popeti, glazbom koju želite čuti i knjigama koje želite pročitati, prijateljstvima koja želite zadržati i životom koji želite živjeti.....
Čistite ako morate,ali život je tamo vani sa suncem u vašim očima, vjetrom u vašoj kosi, pahuljama snijega na vašem licu, kapima kiša.Ovaj dan se neće ponoviti.
Čistite ako morate,ali imajte na umu........... Starost će doći i ona nije ljubazna........
A kada umrete, a umrijeti morate........... vi sami ćete napraviti samo još više prašine. Podijelite ovo sa svim prekrasnim ženama u vašem životu.
Pokažite da znate živjeti.............

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...