2.2.09

Molitva kod paljenja svijeće


Gospodine,

Ovo svjetlo koje ja ovdje palim

Neka bude svjetlo kojim Ti mene rasvjetljuješ

U mojim problemima i u mojim odlukama.

Ova moja molitva neka bude molitva kojom Ti

Spaljuješ svaku oholost, svaki egoizam i svaku nevjeru.

Ova moja molitva neka bude molitva kojom Ti, također,

Griješ moje srce i učiš me ljubiti onako kako se Tebi sviđa.

Gospodine, ne mogu dugo ostati u ovoj crkvi.

Zato ostavljam ovo svjetlo da gori kao dio mene,

Kao dar koji Ti želim darovati.

Pomozi mi (po zagovoru Blažene Djevice Marije …),

usliši ovu moju molitvu i primi moj rad ovoga dana i uvijek,

a nadasve daj da uvijek budem Tvoj/a

AMEN.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...