8.12.09

Duhovna obnova

Duhovna obnova s velečasnim Draženom Radigovićem
04.prosinca 2009.

pjevamo s VIS NOVO SVITANJE

Gospodin je moja snaga, moja radost, moj mir


Mt 9
27Kad je Isus odlazio odande, pođu za njim dva slijepca vičući: "Smiluj nam se, Sine Davidov!" 28A kad uđe u kuću, pristupe mu slijepci. Isus im kaže: "Vjerujete li da mogu to učiniti?" Kažu mu: "Da, Gospodine!" 29Tada se dotače njihovih očiju govoreći: "Neka vam bude po vašoj vjeri." 30I otvoriše im se oči. A Isus im poprijeti: "Pazite da nitko ne dozna!" 31Ali oni, izišavši, razniješe glas o njemu po svem onom kraju Možemo biti očarani, začarani i razočarani.

Kad suosjećaš s nekim i to te vodi u akciju jer Božja ljubav struji kroz tebe na druge.
Samosažaljenje je kad je Božju ljubav usmjeravaš samo na sebe jer smo nezadovoljni.
Kušnje! Svi ih imamo....npr. da nam daju vlast samo jedan sat puno toga bi mi promejnili, sve bi okrenuli u svoju korist.
Svi smo u kušnjama, zdrastveni problemi, financijski i ostali...to sve nas može slomiti ako ne budemo s Bogom na čvrstoj stijeni. Sjetimo se koliko je Bog vodio Izraelce kroz pustinju. Zašto? Da bi ih učvrstio u vjeri ! Njima ni sva čuda koja su se događala u pustinji nisu bila dovoljna. No vjera ne dolazi kroz čuda .
Ako ti želiš biti jaki u vjeri moraš prvo proči kroz kušnje, pustinju. To je kao bicikl kad učiš voziti. Ima tu i padova i udaraca. Odgojne mjere dolaze od Gospodina. Izraelci, svi su mrmljali protiv Mojsija i Arona. Svađaju se s njima i govore da su bar izginuli. Oni su tako i protiv Boga i Mojsija. Svi oni koji su prozvali smrt nisu vidjeli obećanu zemlju, samo mlađi od 20 godina jesu. Zato pazimo o čemu razmišljamo. U MUDRIM IZREKAMA18,21 piše SMRT I ŽIVOT SU U VLASTI JEZIKA. SNAGA IZGOVORENE RIJEČI.
Kušnje koje će Bog dozvoliti u vaš život su da vas ojačaju, ne da vas slome! Kako ćemo se postaviti?kao Izraelci? ZABORAVILI SU GLEDATI U BOGA A SAMI NEMATE ŠANSE.

RIM 8
28 Znamo pak da Bog u svemu na dobro surađuje s onima koji ga ljube, s onima koji su odlukom njegovom pozvani.

Sad reci svome susjedu pored kojega sjediš BOG SVE NA DOBRO OKREĆE....
BOG MRZI MRMLJANJE...ponovite svi zajedno.
Mrmljanje je izraz nevjere, samo počni i završit ćeš u pustinji. Ako Ga ljubiš sve bude dobro. Ako Ga ne ljubiš, što prije Ga počni ljubiti. U našim kušnjama Bog će nam dati neku lijepu milost.
Sjetite se JOBa koji je sve izgubio i tad mu je žena rekla da gdje mu je sad njegov Bog.
A Job je kazao samo; Gospodin dao, Gospodin uzeo, neka bude blagoslovljeno ime Njegovo!

Povezani s Bogom, Bože ljubim Te, a mi gledamo svidjeti se ljudima, ne Bogu i zato nastradamo zbog takvog stava. Treba biti strpljiv
Sjetite se Biblijskog lika Josipa, koji se oduvijek molio se Bogu a braća su ga bacila u bunar, prolaznici su ga prodali u roblje, a na kraju kao faraonov savjetnik i mudar čovjek spasio je narod od gladi.

Okrenite se svom susjedu i kaži mu AKO TE BOG VODI KROZ VELIKE KUŠNJE ZNAČI DA IMA ZA TEBE VELIKE STVARI.
Evo ja sam 95 godine trebao u grad Pakrac, a pet svečenika prije je to odbilo. Kada sam stigao i vido sve porušeno od rata kazao sam „Nemam ovdje što pokvariti“. Za četiri godine materijalni pomaci su bili ogromni, nije bilo svečenika, pet crkava smo obnovili , misli sam pa mogao sam ići i u građevinare, a započeli smo velike stvari s mladima. Po 400 mladih je dolazilo . Meni su rekli da sam pre radikalan svečenik, karizmatski i bolje da ostanem u Čazmi pa sam kazao „Bože daj mi s kušnjama sretan ishod“ i tamo su počeli karizmatski susreti „ Dobrog pastira“ , po 1200 ljudi je dolazilo u Bjelovar, Čazmu, Zagreb, Veliku Goricu. Preko 8000 ljudi. IMAJMO POVJERENJA U BOGA.
Evo i profesor Ivančić, poznati , pričao je i sam o tome, kada je obolio od raka, kad se obrati (doživio iskustvo živoga Boga) kazao je Bogu...nije moguće da želiš da umrem...i tako dugo dok nije prihvatio svoje stanje i počeo zahvaljivati Bogu...ozdravio je i Bog si je sigurno mislio ..E sad nećeš umrijeti“
Tako i mi svi. Pazite o čemu razmišljate! Jer u kušnjama je znam teško pozitivno govoriti.
Evo još jedne priče o obitelji koja je došla iz izbjeglištva gdje su sve izgubili i smjestili se u jednu kućicu nisu mogli 2 godine dobiti dozvolu za proširenje kuće. Na Pepelnicu kuća im je izgorila, bila je srijeda. Oni su bili vjernici, redovito na misi cijela obitelj, a ljudi su im počeli govoriti a gdje je sada vaš Bog, ko Jobu. Drugi dan, cijela obitelj je došla na Biblijsku grupu i kazali su ne znamo kako će Bog promjeniti al promjenit će sasvim sigurno.
Za tri mjeseca uz pomoć donatora sve su dobili.
Job je dobio deset puta više a snaga i milost ostaju.
Evo primjer Marta i Marija. Marija je bila aktivna a Marija je sjedila uz Isusa i ugodila mu svojom blizinom i slušanjem. Mi imamo ljudske osobine nemamo Božje obzire.
U Ivanovom evanđelju piše ..ako vi ostanete u meni i ja u vama donosit ćete mnoge plodove.
Kada je Lazar umro Marta mu je došla i kazala ...“Isuse da sui ti bio tu moj brat bio bi živ.
No kada muje prišla Marija i kazala te iste riječi ...“Isuse da si ti bio tu moj brat bio bi živ“, na njezine riječi Isus se rasplakao i pitao „Gdje ste ga stavili“ Marija je bila moliteljica.
A koliko vi molite ? Evo u ovo vrijeme Adventa zamolite Duha svetoga da vas prosvjetli.
Šutite sada,saberite se , znam misli idu na šarafe, grah, šaraju misli i tako možda 3, 4, 5 dana će vam trebati da se sabrete...tada ćete doživjeti da oni koji Ga ljube.....


I nemojte se sažaljevati sjetite se Jahve od kojega dolazi pomoć !

Sanna

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...