26.10.11

Molitva


Bože moj, prijatelju najbolji!
Htio bih danas od tebe izmoliti prijatelja kome se uvijek mogu povjeriti,
prijatelja koji me uvijek razumije,
prijatelja koji mi želi ono najbolje;
za prijatelja bih te molio koji zna pomoći da ispravim pogreške,
takvog prijatelja koji je oslonac u životu,
prijatelja tako dragog koji nikada neće pretraživati moje sjene;
prijatelja koji s drugima o meni samo dobro govori,
prijatelja koji s tobom prijateljuje
i koji svaki dan prepun tebe
dolazi da obogati mene.
Prijatelja koji je sretan
kada mu pružim i najmanji dar;
prijatelja kraj kojega se mogu smijati prepunim srcem,
prijatelja kraj kojega imam osjećaj da živim vječno.
dr. Tomislav Ivačić

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...