5.2.10

Dani u tjednu



Ponedjeljak: dan pranja Gospodine, pomozi mi oprati se od svoga egoizma i taštine, kako bih ti mogla služiti u savršenoj poniznosti cijeli ovaj tjedan koji započinjem.


Utorak: dan peglanja Gospodine, pomozi mi ispeglati sve bore mojih predrasuda koje sam godinama nakupila, kako bih mogla vidjeti ljepotu u drugima!


Srijeda: dan krpanja Gospodine, pomozi mi krpanjem popraviti moj način postojanja kako ne bih bila loš primjer drugima!


Četvrtak: dan čišćenja Gospodine, pomozi mi otkriti i pročistiti brojne pukotine skrivene u mome srcu!


Petak: dan osvajanja O Bože, molim te milost kako bih mudro postigla vječnu sreću za sebe i sve one koji čeznu za tvojom ljubavlju!


Subota: dan kuhanja Gospodine, pomozi mi kuhati u velikoj posudi bratske i sestrinske ljubavi, i poslužiti je slatkim kruhom ljudske dobrote!


Nedjelja: dan Gospodnji! Oče, svoju sam kuću pripremila za tebe… Molim te, uđi u moje srce, jer ti si moj najdraži gost! Pomozi mi ovaj dan i ostatak svoga života proživjeti u tvojoj nazočnosti!

Autor nepoznat

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...