18.7.10

Prijatelji



Ako umreš prije mene,

pitaj možeš li povesti prijatelja.

Doživiš li stotu, ja ću živjeti

jedan dan manje od sto godina,

tako da ne moram živjeti

bez tebe.

Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje;

Vrijednost mu se prepoznaje tek

kada se izgubi.

Pravi prijatelj je onaj

koji ulazi kada

ostatak svijeta izlazi.

Otac je uvijek govorio:

kada umreš, ako si imao

pet pravih prijatelja, imao

si divan život.;

Ako bi svi moji prijatelji skočili

s mosta, ja ne bih skočio s njima,

bio bih dolje da ih uhvatim.

Objeručke drži pravog prijatelja.

Oslonit ću se na tebe

a ti se osloni na mene

i bit sve u redu.

Prijateljstvo je jedan um u dva tijela.

Ne hodaj ispred mene,

možda te neću slijediti.

Ne hodaj iza mene,možda te neću voditi.

Hodaj pored mene i budi mi prijatelj.

Svi čuju što govoriš.

Prijatelji slušaju što

govoriš.

Najbolji prijatelji slušaju što

ne govoriš.

Prijatelj je onaj tko poznaje

pjesmu tvoga srca i može ti

ju otpjevati kada zaboraviš

riječi.;

Idemo različitim životnim

putovima, ali svejedno kuda

idemo nosimo dio jedan

drugog.;

Prijatelji su Božji način kako brine o nama.

Stranci su samo budući

prijatelji. Prijatelji su kockice

Pečene slanine razasute po

tanjuru životne salate.


ryzan@suntel.wow.lk

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...