2.6.10

Hvala Ti Bože


‘‘Hvala ti Bože!’’

Danas želim reči,

Hvala…

Hvala… za sve što mi obilato daješ -

zdravlje, sreću i blagostanje.

Hvala… za teške lekcije koje mi pomažu

bolje upoznati sebe i ostale.

Hvala…

Hvala… za neuspjehe koje proživljavam -

oni me uče poniznosti,

za budnost da ne spavam na lovorikama,

za potrebu da razumijem slabosti drugih ljudi .

Hvala… za prilike razvijanja

strpljenja, tolerancije i nade. .

Hvala…

Hvala…

za brojne spoznaje stvarnosti i istine. .

Hvala…

za dobre stvari koje dobivam i loše stvari kojima izmičem,

za rješenja koja pronalazim i talente koje razvijam,

pobjede koje ostvarujem i lijepe dane koje proživljavam.

Hvala…

Hvala…

za roditelje koji me vole i prijatelje koje poznajem,

nastavnika koji me uči i knjige koje čitam,

putovanja koja putujem i jela koja imam.

Hvala…

za krajolike kojima se divim i sunce koje gledam,

cvijeće koje njegujem i zrak koji dišem.

Hvala…

za shvaćanje

da me čuvaš unatoč mojim pogreškama,

štitiš unatoč mojim slabostima,

voliš me bez obzira na moje mane,

i pronalaziš rješenja za mene bez obzira na moju tvrdoglavost.

Hvala …

Hvala…

… za radost, oh, tako jednostavan osjećaj da sam ovdje i da sam

‘‘živ’’!

I hvala Bogu…

... za svako jutro što se budim

i imam još jedan dan pred sobom za život

i ljubav.

Hvala Ti Bože za dah života!

Bog te blagoslovio…

Želim ti prekrasan dan!

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...