13.10.10

Nevidljivo blago



Kim Verson - Nevidljivo Blago (studijska Verzija)

Čuvam nevidljivo blago, trag ove ljubavi u sebi i počinjem razumjeti da i kad ne izgleda tako, sve moje pjesme su o tebi spojene od želje i sna. Dok šapćem tvoje ime kao načet stih, tad hodam bez težine sretnija od svih.

Jer godinu za godinom dijelimo i dobro i zlo.

Volim te bez predaha i ne mogu promijeniti to, jer nebo me osudilo da stjera me u ludilo otvorenih očiju.

Otvorenih očiju. Šutim, al' kuda iz sebe kad u ništa teku sati kad puno toga malo znači? Sad živim i ginem za tebe, jer ti si znao kako znati netaknuto srce naći. Dok šapćem tvoje ime kao načet stih, tad hodam bez težine sretnija od svih.

Jer godinu za godinom dijelimo i dobro i zlo.

Volim te bez predaha i ne mogu promijeniti to,

jer nebo me osudilo da stjera me u ludilo otvorenih očiju.

Godinu za godinom dijelimo i dobro i zlo. Volim te bez predaha i ne mogu promijeniti to, jer nebo me osudilo da stjera me u ludilo otvorenih očiju. Otvorenih očiju.

Jer nebo me osudilo da stjera me u ludilo otvorenih očiju. Otvorenih očiju.

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...