10.5.12

Jesi li sretan?!


*Jesi li sretan?*

"Jednom prigodom, tijekom svečane proslave dobrodošlice novom direktoru
marketinga  važne poslovne tvrtke, nekoliko supruga ostalih direktora, koje
su željele bolje upoznati suprugu slavljenika, upitale su je, pomalo
bojažljivo:

Da li te tvoj suprug čini sretnom, istinski sretnom?

Gospodin suprug, koji u tom trenutku nije bio odmah do nje, ali ipak
dovoljno blizu da čuje pitanje, obratio je više pažnje na njihov razgovor,
i spontano promijenio držanje, pun sigurnosti, i nekako ponosno se isprsio,
znajući da će njegova žena potvrdno odgovoriti, jer se ona nikada nije žalila
na njihov brak. No ipak, na njegovo iznenađenje, i svih ostalih, žena je
jasno i glasno odgovorila:

-Ne, ne čini me sretnom.

U dvorani je nastala neugodna tišina, budući su svi okupljeni jasno čuli ženin
odgovor. Muž se skamenio. Nije mogao vjerovati da je njegova žena tako
odgovorila, I to još u tom trenutku, toliko važnom za njega.
Na iznenađenje svoga muža i svih ostalih, ona je jednostavno nastavila:

- Ne, ne čini me on sretnom...Ja sam sretna! Odgovor na pitanje jesam li ja
sretna, ili nisam, ne ovisi o njemu, već o meni samoj. Ja sam jedina osoba 

o kojoj ovisi moja sreća.
Ja odlučujem biti sretna u svakoj situaciji i u svakom trenutku svog života,
jer kad bi moja sreća ovisila o bilo kojoj drugoj osobi, ili stvari ili
okolnosti na ovoj zemlji, bila bih u ozbiljnim problemima. Sve što postoji
u ovom životu trajno se mijenja:
ljudi, prijateljstva, bogatstva, vlastito tijelo, klima, užici...
I tako bih mogla beskonačno nabrajati...
Ali tijekom svoga života, nešto sam naučila:
Ja odlučujem biti sretna, a sve drugo su " iskustva ili situacije", kako
pomagati, shvaćati, prihvaćati, slušati, tješiti... I sve to sam sa svojim
mužem živjela i vježbala toliko puta... Sreća se uvijek temelji na
istinskom opraštanju i ljubavi prema samom sebi i prema drugima Nije moj muždu
žan učiniti me sretnom...I on ima svoja "iskustva ili situacije", ali ja
volim njega i on voli mene, unatoč svim njegovim situacijama, i unatoč svim
mojim. On se mijenja, ja se mijenjam, sredina se mijenja, sve se mijenja;
Ali živeći istinsku ljubav i opraštanje, promatrajući ove promjene ( manje
ili veće, ali koje postoje ), potrebno je susresti se s ljubavlju koja
postoji u svakome od nas, jer ako se nas dvoje volimo i opraštamo si, sve
te promjene bit će samo "iskustva ili situacije", koje nas obogaćuju i daju
nam snagu, inače bismo bili samo jedan od parova "u prolazu"... Nekima je
rastaviti se jedino rješenje; (...u stvarnosti - najlakše...) Istinski
ljubiti je teško, jer to znači voljeti i opraštati bezuvjetno, živjeti,
prihvačajući "iskustva i situacije" takve kakve jesu, zajednički se suočavati
s njima, i biti sretan iz uvjerenja. Ima ljudi koji kažu: Ne mogu biti
sretan jer sam bolestan, jer nemam novca,
jer je jako vruče, jer su me uvrijedili, jer me netko prestao voljeti, jer
me netko ne cijeni! Ali ono što možda ne znaš jest da možeš biti sretan
makar si bolestan, makar je vruče, bez obzira na to imaš ili nemaš novca,
makar te netko uvrijedio ili te nije volio, ili te nije cijenio. Biti
sretan je životni stav, i svatko sam odlučuje!...
Biti sretan, ovisi o tebi!

I NEKA TI JE SRETAN OVAJ DAN!***

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...